درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42629صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 - 07:33
تاثیر کووید-19 بر روابط عمومی، حالا و در آینده/ درجه های بحران روابط عمومی/4
ران توروسیان - بحران روابط عمومی درجه دو، بحرانی است که به اندازه بحران قبل جدی نیست اما نباید نادیده گرفته شود. این بحران شامل مواردی مانند شکایتی از یک مشتری است که باید پیش از اینکه شدت بگیرد و به بحران درجه اول تبدیل شود حل و فصل شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بحران روابط عمومی درجه اول، بحرانی است که ممکن است به فاجعه ای بدل شود که شرکت نمی تواند به سهولت و بدون آسیب دیدن از آن عبور کند. این نوع بحران ها شامل آزار و اذیت در محیط کار، ناشایستگی شرکت و حتی بازگرداندن محصول می شود.


بحران روابط عمومی درجه دو، بحرانی است که به اندازه بحران قبل جدی نیست اما نباید نادیده گرفته شود. این بحران شامل مواردی مانند شکایتی از یک مشتری است که باید پیش از اینکه شدت بگیرد و به بحران درجه اول تبدیل شود حل و فصل شود.


در نهایت، بحران روابط عمومی درجه سوم، بحرانی است که به طور بالقوه می تواند به سادگی در همکاری با عناصر دیگر به شهرت یک سازمان ضربه بزند. اگر رقیب یا کسی در صنعت مرتبط با سازمان در معرض یک بحران روابط عمومی باشد که بتواند اعتبار برند را لکه دار کند، در این دسته قرار می گیرد. به همین دلیل مهم است که سازمان ها روی کانال های رسانه های اجتماعی نظارت کنند و برای ایجاد فاصله اظهاراتی کنند.


با توجه به بیماری همه گیر کرونا، برنامه ارتباطات بحران خود را بازبینی کنید- به رسانه اجتماعی و دیجیتالی، اخبار جعلی، پیام ها، محتوا، سخنگویان، اضطراب تیمی و انعطاف پذیری و استفاده از حقایق توجه ویژه نشان دهید چرا که این ها زمینه هایی هستند که بیشتر از سایرین به تغییر نیازمندند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد