درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:15   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42269صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 15 فروردین 1399 - 12:12
6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی
نفسی بگیر. شما سخنگوی این شرکت هستید و در خط مقدم قرار دارید. شما می توانید با داشتن طرحی که تعیین می کند چه کسی ابتدا در هنگام بروز مشکلات با چه کسی تماس برقرار کند، بحران را حل کنید. تحقیق کنید که چگونه شرکت های دیگر با بحران ها برخورد کرده اند تا دریابید که چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نه.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نفسی بگیر. شما سخنگوی این شرکت هستید و در خط مقدم قرار دارید. شما می توانید با داشتن طرحی که تعیین می کند چه کسی ابتدا در هنگام بروز مشکلات با چه کسی تماس برقرار کند، بحران را حل کنید. تحقیق کنید که چگونه شرکت های دیگر با بحران ها برخورد کرده اند تا دریابید که چه عواملی مؤثر است و چه چیزی نه.

به یاد داشته باشید همه نظر خودشان را دارند، بنابراین بسیار مهم است که تلاش کنید تا آنها را درک کنید. صادق باشید. جلوتر از یک مسئله بدان معنی است که شما در کنترل روایت شانس بهتری دارید و رسانه های اجتماعی می توانند دوست یا دشمن شما باشند اگر برنامه بد دارید.

مراحل ساده زیر، شما را در جریان مدیریت بحران روابط‌عمومی یاری می کند:

 

1. برنامه ای داشته باشید
داشتن یک برنامه باید قدم اول باشد. در مواقع بحرانی، آیا یک تیم رسانه ای دارید؟ آیا شما آماده عمل سریع و قاطع هستید تا بتوانید روایت را کنترل کنید؟ اینها برخی از سؤالاتی است که باید اکنون از آنها بپرسید تا در صورت بروز بحران آماده شوید.

2. تحقیق
این گامی است که قبل از بحران باید انجام شود. چگونه شرکت های دیگر نسبت به بحران ها واکنش نشان داده اند؟ چه کار خوبی کردند؟ خطاهای آنها چه بود؟ ...

3. دیدگاه مناسب و جامع
رسانه ها سؤالات سختی خواهند پرسید که شاید مایل به پاسخگویی آنها نیستید. برای رسیدگی به این موضوعات و حفظ دیدگاه مناسب و جامع، گامی به عقب بردارید و سعی کنید نظرات همه را بدست آورید - آیا با آن موافق هستید یا خیر؟ هرچه درک شما جامع تر باشد، بهتر می توانید پاسخ دهید.


4- صادق باشید
تحریف واقعیت یا دروغ گفتن، بدترین کاری است که می توانید انجام دهید. رسانه ها و رقبای شما سرانجام داستان واقعی را کشف می کنند و هنگامی که داستان واقعی روشن شود، شما یک بحران دیگر ایجاد کرده اید که بسیار دردناک خواهد بود.

بهترین رویکرد این است اطلاعاتی که دقیق هستند را منتشر کنید.


5- جلوتر از مسائل احتمالی بمانید
این مهمترین قدم است. به محض شنیدن مسئله، سریع عمل کنید. چشم انداز خود را مشخص کنید - اجازه ندهید دیگران روایت را هدایت کنند. حتی اگر پاسخ قطعی ندارید، به مخاطبان خود اطمینان دهید که در حال کار روی یک راه حل هستید و در اسرع وقت گزارش خواهید داد.

اگر بتوانید چندین قدم جلوتر از مسائل احتمالی بمانید، می توانید هر بحرانی را به خوبی مدیریت کنید.


6. یک برنامه رسانه های اجتماعی خوب ساخته شده داشته باشید

یک برنامه روابط عمومی خوب در رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا یک بحران را بهتر و سریع تر مدیریت کنید. برای اطمینان از استفاده بهینه از رسانه های اجتماعی به این سؤالات پاسخ دهید: بهترین زمان برای ارسال محتوای فیسبوک چیست؟ چه نوع محتوا برای اینستاگرام مناسب است؟ در توئیتر چگونه؟ آیا ما به نظرات پاسخ می دهیم؟ اگر می خواهید در میان هر بحران روابط عمومی، یک تصویر مثبت داشته باشید، به همه این سؤالات اساسی پاسخ دهید.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد