درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42193صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 فروردین 1399 - 21:05
دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس
کارشناسان به بانکها توصیه می کنند تا افق برنامه ریزی استراتژیک خود را به یک پنجره 21 ماهه تا ماه دسامبر 2021 گسترش دهند. علاوه بر این، جیم ماروس، ناشر گزارش بانکداری دیجیتال، نوشت: "در این مواقع، اهمیت راه حل های بانکی دیجیتال، از افتتاح حساب و درخواست وام گرفته تا پرداخت وجه مشخص می شود."
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ها برای مقابله با بحران کروناویروس، یک برنامه سه مرحله ای را دنبال کنند:

1) ثبات

 بانکها باید یک "مرکز فرماندهی" متمرکز را برای مدیریت ایجاد کنند. این عملیات باید کنترل و اجرای برنامه تداوم فعالیت بانک ها را بر عهده بگیرد و رهنمودهای دولت در جنبه های مختلف مرتبط به شیوع بیماری کرونا را مدنظر قرار داده و آن دستورالعمل ها را با طور کامل و به نحو احسن مراعات نماید.

ثبات همچنین شامل ایجاد یک برنامه ارتباطی، متعادل کردن وسوسه برقراری ارتباط بیش از حد با خطر عدم ارائه جزئیات و به روزرسانی کافی به موقع است.

این هم برای مشتریان و هم برای کارمندان صدق می کند.

 

از منظر کارمندان، ثبات به معنای ایجاد و تقویت نقش ها و اقتدار برای تداوم تجارت و ارتباطات خارجی است.

 آلبرت پانگ در یک توئیت، نشان می دهد که شرکت ها در "عناوین شغلی و وظایف تجدید نظر کنند. شرکت هایی که دارای انعطاف پذیرترین وظایف، توضیحات شغلی و فرایندها هستند از دیدگاه استمرار کسب و کار، غالب خواهند شد.

این توصیه بد است. با توجه به فشار بسیار به دلیل شرایط فعلی، مردم به ثبات و آرامش هرچه بیشتر نیاز دارند. مردم به دلیل تغییر عناوین شغلی و مسئولیت ها، به استرس اضافی احتیاج ندارند.

ابتدا ثبات دهید، بعداً تغییر کرده و بهبود پیدا کنید.

 

 2) وضعیت و موقعیت سنجی

کارشناسان پیشنهاد می کنند که بانک ها:

1) با توجه به کاهش نرخ و اختلال در مشاغل، برنامه های مالی و سرمایه گذاری را مجددا مورد بازبینی قرار دهند.

2) شاخص های ریسک اعتباری هشدار دهنده را روشن و تقویت نمایند.

3) برنامه اقدام و همکاری با فروشندگان و شرکا برای همسویی با واقعیت های جدید را تدوین کنند.

با این حال یکی دیگر از مؤلفه های مهم این بخش، اتخاذ یک سیاست ارتباط از راه دور است.

 

با توجه به اینکه کروناویروس باعث ترس و اضطراب شده است، شرکت های بزرگی مانند گوگل، اپل و مایکروسافت به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس، سیاست هایی را برای ترغیب کارمندان به کار از خانه وضع کردند. با افزایش تعداد موارد کروناویروس، عاقلانه است که مشاغل در همه ابعاد، ایجاد یک سیاست اضطراری کار از خانه را در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل کنند که کارمندان هنوز هم می توانند کار خود را انجام دهند.

 

هنگام تهیه خط مشی اضطراری از خانه، همه جزئیات را در نظر بگیرید.

3) اجرا

کارشناسان به بانکها توصیه می کنند تا افق برنامه ریزی استراتژیک خود را به یک پنجره 21 ماهه تا ماه دسامبر 2021 گسترش دهند. علاوه بر این، جیم ماروس، ناشر گزارش بانکداری دیجیتال، نوشت: "در این مواقع، اهمیت راه حل های بانکی دیجیتال، از افتتاح حساب و درخواست وام گرفته تا پرداخت وجه مشخص می شود."

ریان کالدول، مدیرعامل MX استدلال می کند که "اکنون زمان اولویت بندی اقدامات ابتکاری دیجیتال است."


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد