درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41706صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 24 خرداد 1399 - 14:57
چالش های PR 2020
85 درصد حرفه ای ها از ابزارها و تکنیکهای مؤثر استفاده نمی کنند
اگر همیشه زمانی برای تقویت بخش یا شرکت با ابزارهای مناسب وجود داشته است، اکنون است. گزارش جهانی جدید شرکت ها نشان می دهد که مناطق مختلف چگونه "روابط‌عمومی" را تعریف می کنند و چگونه ادارات ارتباطی دیگر نمی توانند سکوت کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر همیشه زمانی برای تقویت بخش یا شرکت با ابزارهای مناسب وجود داشته است، اکنون است.

گزارش جهانی جدید شرکت ها نشان می دهد که مناطق مختلف چگونه "روابط‌عمومی" را تعریف می کنند و چگونه ادارات ارتباطی دیگر نمی توانند سکوت کنند.

 گوش دادن به اخبار اجتماعی و تبلیغاتی
میزان پذیرش جهانی گوش دادن و تحلیل های اجتماعی در صنعت روابط عمومی، 48 درصد گزارش شده است.

کشورهایی که بیشترین کاربرد گزارش شده از ابزارهای گوش دادن اجتماعی را دارند عبارتند از: فرانسه (75 درصد)، ایتالیا (72 درصد)، ایالات متحده (71 درصد)، آفریقای جنوبی (71 درصد) و هند (68 درصد). در مقابل، سوئد (25 درصد) و نروژ (28 درصد) کمترین میزان مصرف را گزارش کردند.

متخصصان روابط عمومی اکنون بیش از هر زمان دیگری "اجتماعی" هستند.
در حالی که تقریبا نیمی از متخصصان روابط عمومی در سطح جهان تأیید کردند که شرکتهایشان از ابزارهای گوش دادن استفاده می کنند، تنها 15 درصد از آنها برای تولید و انتشار متون خبری از آن استفاده می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است، با توجه به اینکه اخبار مربوط به خبرسازی به عنوان یک تکنیک روابط عمومی در نظر گرفته می شود که می تواند پوشش گسترده ای را تحت تأثیر قرار دهد و فروش را تحت تأثیر قرار دهد.

 

تغییر بازاریابی اینفلوئنسرها
این نظرسنجی نشان می دهد که صنعت روابط عمومی واقعاً تحت سلطه اینستاگرام نیست. برای کمپین های تأثیرگذار B2C، هفتاد درصد از متخصصان روابط عمومی از فیسبوک برای ارتباط با اینفلوئنسرها (اینفلوئنسرها اکنون به عنوان سازندگان محتوا، وبلاگ نویسان، داستان نویسان و یا سفیران نام تجاری شناخته می شوند) استفاده کردند، در حالی که 68 درصد از اینستاگرام استفاده می کنند. این شکاف حتی در مورد کمپین های تأثیرگذار B2B بیشتر است ، که 65 درصد از متخصصان روابط عمومی با تأثیرگذاران در فیسبوک و 53 درصد در اینستاگرام همکاری می کنند.

تاد گروسمن، مدیر عامل Talkwalker آمریکا، در بیانیه خبری گفت: "چشم انداز روابط عمومی دستخوش تغییر بسیاری شده است تا از تغییر امروز به دیجیتال استفاده کند." "این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای صنعت با پتانسیل های بی حد و حصر فراوان برای حرفه ای های روابط عمومی است تا کاملاً اجتماعی شود و منافع بزرگی را که استراتژی های روابط عمومی اجتماعی می تواند ارائه دهد باز کند."

 

توسط: ریچارد کاروفل

| 12 فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد