درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:39   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41706صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 24 خرداد 1399 - 15:33
چالش های PR 2020
85 درصد حرفه ای ها از ابزارها و تکنیکهای مؤثر استفاده نمی کنند
اگر همیشه زمانی برای تقویت بخش یا شرکت با ابزارهای مناسب وجود داشته است، اکنون است. گزارش جهانی جدید شرکت ها نشان می دهد که مناطق مختلف چگونه "روابط‌عمومی" را تعریف می کنند و چگونه ادارات ارتباطی دیگر نمی توانند سکوت کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر همیشه زمانی برای تقویت بخش یا شرکت با ابزارهای مناسب وجود داشته است، اکنون است.

گزارش جهانی جدید شرکت ها نشان می دهد که مناطق مختلف چگونه "روابط‌عمومی" را تعریف می کنند و چگونه ادارات ارتباطی دیگر نمی توانند سکوت کنند.

 گوش دادن به اخبار اجتماعی و تبلیغاتی
میزان پذیرش جهانی گوش دادن و تحلیل های اجتماعی در صنعت روابط عمومی، 48 درصد گزارش شده است.

کشورهایی که بیشترین کاربرد گزارش شده از ابزارهای گوش دادن اجتماعی را دارند عبارتند از: فرانسه (75 درصد)، ایتالیا (72 درصد)، ایالات متحده (71 درصد)، آفریقای جنوبی (71 درصد) و هند (68 درصد). در مقابل، سوئد (25 درصد) و نروژ (28 درصد) کمترین میزان مصرف را گزارش کردند.

متخصصان روابط عمومی اکنون بیش از هر زمان دیگری "اجتماعی" هستند.
در حالی که تقریبا نیمی از متخصصان روابط عمومی در سطح جهان تأیید کردند که شرکتهایشان از ابزارهای گوش دادن استفاده می کنند، تنها 15 درصد از آنها برای تولید و انتشار متون خبری از آن استفاده می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است، با توجه به اینکه اخبار مربوط به خبرسازی به عنوان یک تکنیک روابط عمومی در نظر گرفته می شود که می تواند پوشش گسترده ای را تحت تأثیر قرار دهد و فروش را تحت تأثیر قرار دهد.

 

تغییر بازاریابی اینفلوئنسرها
این نظرسنجی نشان می دهد که صنعت روابط عمومی واقعاً تحت سلطه اینستاگرام نیست. برای کمپین های تأثیرگذار B2C، هفتاد درصد از متخصصان روابط عمومی از فیسبوک برای ارتباط با اینفلوئنسرها (اینفلوئنسرها اکنون به عنوان سازندگان محتوا، وبلاگ نویسان، داستان نویسان و یا سفیران نام تجاری شناخته می شوند) استفاده کردند، در حالی که 68 درصد از اینستاگرام استفاده می کنند. این شکاف حتی در مورد کمپین های تأثیرگذار B2B بیشتر است ، که 65 درصد از متخصصان روابط عمومی با تأثیرگذاران در فیسبوک و 53 درصد در اینستاگرام همکاری می کنند.

تاد گروسمن، مدیر عامل Talkwalker آمریکا، در بیانیه خبری گفت: "چشم انداز روابط عمومی دستخوش تغییر بسیاری شده است تا از تغییر امروز به دیجیتال استفاده کند." "این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای صنعت با پتانسیل های بی حد و حصر فراوان برای حرفه ای های روابط عمومی است تا کاملاً اجتماعی شود و منافع بزرگی را که استراتژی های روابط عمومی اجتماعی می تواند ارائه دهد باز کند."

 

توسط: ریچارد کاروفل

| 12 فوریه 2020 |
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد