درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41479صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 14 تیر 1400 - 10:25
جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.

مستند کردن فعالیتها و وظایف پروژه
معمولاً، هنگام شروع پروژه ها، ذینفعان به ندرت از پیچیدگی و اندازه آن اطلاع دارند. در حقیقت، با پیشرفت پروژه، دامنه واقعی پدیدار می شود و پیچیدگی واضح تر می شود.

درک واقعی از پیچیدگی یک پروژه مهم است. در واقع، این به مدیران پروژه کمک می کند تا بتوانند برنامه های مدیریتی به خوبی طراحی شده و مفصل را توسعه دهند. متأسفانه، درک پیچیدگی یک پروژه معمولاً خیلی دیر انجام می شود تا منابع، بودجه و تاریخ تحویل تنظیم شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، هر کار پروژه باید کاملاً ارزیابی و مستندسازی شود. این به ایجاد یک برنامه در حد امکان کمک خواهد کرد.

مدیریت ارتباط درست
هنگامی که سازمانها برنامه های خود را اجرا می کنند، آنها باید به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنند. ارتباطات برای موفقیت برنامه مهم است. این همچنین برای پروژه هایی که برنامه را تهیه می کنند معتبر است.

هرکسی که با یک پروژه در ارتباط است باید اهداف پروژه، نقشهای فردی آنها و چگونگی تأثیر اقدامات و رفتارهای خود را بر پروژه بشناسد. به عنوان مثال، پروژه ای که خارج از مشاغل اصلی سازمان باشد، مانع از دسترسی مدیر پروژه به اطلاعات مهم و تأثیرگذار بر پروژه خواهد شد. در نتیجه، بدون این اطلاعات، پروژه شکست خواهد خورد.

برای حل این نوع از مشکلات، مدیر پروژه باید دائماً اهداف و وضعیت پروژه را به مدیریت ارشد ابلاغ کند. در حقیقت، این اطلاعات به مدیر پروژه امکان می دهد تأثیرات بیرونی را کنترل کند تا موفقیت برنامه را تضمین کند.

یکپارچه سازی عناصر پروژه
مدیریت موفقیت آمیز برنامه بیش از مدیریت یک برنامه است.

مدیران برنامه باید عناصر اصلی برنامه مانند کنترل هزینه، مدیریت پیکربندی و تخصیص منابع را یکپارچه کنند. این امر به شرکتها امکان می دهد تا برنامه را به موقع و بودجه با منابع موجود ارائه دهند.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد