درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41220صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 9 تیر 1400 - 09:32
ارتباطات در مدیریت برنامه
ارتباطات، عمل انتقال اطلاعات از شخص به شخص دیگر است. ما در هر کاری که انجام می دهیم ارتباط برقرار می کنیم. در حقیقت، ما نمی توانیم از برقراری ارتباط با دیگران جلوگیری کنیم. ارتباطات، ابزاری اساسی در مدیریت برنامه هاست. در واقع، برای برقراری ارتباط موثر، مدیران برنامه باید فرایند ارتباط را به خوبی بشناسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباطات، عمل انتقال اطلاعات از شخص به شخص دیگر است. ما در هر کاری که انجام می دهیم ارتباط برقرار می کنیم. در حقیقت، ما نمی توانیم از برقراری ارتباط با دیگران جلوگیری کنیم.

ارتباطات، ابزاری اساسی در مدیریت برنامه هاست. در واقع، برای برقراری ارتباط موثر، مدیران برنامه باید فرایند ارتباط را به خوبی بشناسند.

فرآیند ارتباطات سه عنصر اصلی دارد:

فرستنده
کانال
گیرنده

فرستنده
فرستنده شخصی است که مکالمه را آغاز می کند. در واقع، این شخص است که این ایده را که او قصد انتقال به دیگران را دارد تصور کرده است. فرستنده پیام را با استفاده از کلمات یا نمادها، علائم و غیره به گیرنده منتقل می کند. کیفیت رمزگذاری بستگی به دانش، مهارت و سوابق فرستنده دارد. پس از اتمام مراحل رمزگذاری، پیام آماده شده است تا از طریق کانال ارتباطی برای گیرنده ارسال شود.

کانال
کانال ارتباطی برای انتقال پیام از شخص به شخص دیگر استفاده می شود. فرستنده رسانه ای را انتخاب می کند که از طریق آن می خواهد پیام (یا او) خود را به گیرنده منتقل کند. علاوه بر این، انتخاب رسانه می تواند به عوامل زیادی از جمله فوریت پیام، رابطه بین فرستنده و گیرنده و سبک ارسال کننده بستگی داشته باشد.

گیرنده
گیرنده شخصی است که پیام را دریافت می کند. او (یا او) سعی می کند پیام را به بهترین شکل رمزگشایی کند. در حقیقت، میزان رمزگشایی پیام به عوامل زیادی از جمله دانش گیرنده از موضوع و تجربه بستگی دارد. علاوه بر این، سطح اعتماد و ارتباط بین فرستنده و گیرنده می تواند در اثربخشی ارتباطات تأثیر بگذارد.

یادت باشه
سرانجام، هنگامی که گیرنده پیام را دریافت کرده و آن را به درستی تفسیر کند، همانطور که توسط فرستنده در نظر گرفته شده بود، وی (یا او) می تواند بازخوردی را برای فرستنده ارسال کند. بازخورد به فرستنده اجازه می دهد تا از کارآیی پیام (یا او) خود مطلع باشد.

 

منبع: francescopecoraro

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد