درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41477صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1398 - 19:02
نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه
همه پروژهها دارای عدم اطمینان هستند. هدف این است که از شکست احتمالی در دستیابی به اهداف پروژه کاسته شود. برای انجام این امر مهم است که به طور دوره ای، خطرات پروژه را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه پروژهها دارای عدم اطمینان هستند. هدف این است که از شکست احتمالی در دستیابی به اهداف پروژه کاسته شود. برای انجام این امر مهم است که به طور دوره ای، خطرات پروژه را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید.


بررسی وضعیت
یکی از لحظه های ارزیابی ریسک در هنگام بررسی وضعیت پروژه است. بررسی استاندارد شامل ارزیابی تفاوت بین وضعیت فعلی و پایه است. علاوه بر این، مهم است که بررسی کنید آیا رابطه ای بین هزینه ها و واریانس های برنامه وجود دارد یا خیر. در صورت وجود این واریانس ها، باید به موقع به مدیریت عالی اطلاع داده شود.

در حقیقت، اگر نشانه های واضح از تخریب عملکرد وجود نداشته باشد، پروژه در مسیر درست قرار دارد.
 

بررسی صحنه
پروژه های زیادی وجود دارد که مراحل مختلفی را طی می کنند. در پایان هر مرحله می توان ارزیابی کرد که آیا اهداف پروژه برآورده می شود یا خیر. در حقیقت، اگر احتمال دستیابی به اهداف پروژه کم باشد، باید برخی ارزیابی ها انجام شود.

این فرآیند ارزیابی پروژه ها در پایان هر مرحله فرآیند Stage-Gate نامیده می شود. این فرآیند همچنین برای مدیریت اوراق بهادار پروژه استفاده می شود. اصولاً، این فرایند اجازه می دهد تا پروژه ها را به روشی مطمئن و بر اساس معیارهای تعریف شده برای هر دوره و مرحله مرور و ارزیابی کنید.

برای کنترل عدم اطمینان، بررسی خطرات در پایان هر مرحله از اهمیت برخوردار است.


بررسی خط فرایند
PPM نیاز به بررسی دوره ای پروژه های موجود در طول فرایند دارد. در این مرحله، تمام پروژه هایی که احتمال و شانس کمتری برای دستیابی به اهداف دارند، مورد بررسی قرار می گیرند. در حقیقت، تمام پروژه هایی که متوقف شده اند، در طی مراحل Stage-Gate باید ارزیابی شوند.

این لحظه ای است که باید تصمیم بگیریم که آیا پروژه باید به تأخیر بیفتد یا خاتمه یابد. توجه به این نکته مهم است که، پروژه ای که احتمال بیشتری برای دستیابی به اهداف تجاری داشته باشد می تواند جایگزین دیگری شود که قبلاً متوقف شده است.
 

یادت باشه
برای عدم اطمینان از کنترل و به حداکثر رساندن احتمال و شانس رسیدن به اهداف پروژه، بررسی خطرات دوره ای مهم است. علاوه بر این، شما باید نسبت به مشکلات عملکرد و ریسک هوشیار باشید.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد