درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41477صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 7 بهمن 1398 - 07:38
نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه
همه پروژهها دارای عدم اطمینان هستند. هدف این است که از شکست احتمالی در دستیابی به اهداف پروژه کاسته شود. برای انجام این امر مهم است که به طور دوره ای، خطرات پروژه را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| همه پروژهها دارای عدم اطمینان هستند. هدف این است که از شکست احتمالی در دستیابی به اهداف پروژه کاسته شود. برای انجام این امر مهم است که به طور دوره ای، خطرات پروژه را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید.


بررسی وضعیت
یکی از لحظه های ارزیابی ریسک در هنگام بررسی وضعیت پروژه است. بررسی استاندارد شامل ارزیابی تفاوت بین وضعیت فعلی و پایه است. علاوه بر این، مهم است که بررسی کنید آیا رابطه ای بین هزینه ها و واریانس های برنامه وجود دارد یا خیر. در صورت وجود این واریانس ها، باید به موقع به مدیریت عالی اطلاع داده شود.

در حقیقت، اگر نشانه های واضح از تخریب عملکرد وجود نداشته باشد، پروژه در مسیر درست قرار دارد.
 

بررسی صحنه
پروژه های زیادی وجود دارد که مراحل مختلفی را طی می کنند. در پایان هر مرحله می توان ارزیابی کرد که آیا اهداف پروژه برآورده می شود یا خیر. در حقیقت، اگر احتمال دستیابی به اهداف پروژه کم باشد، باید برخی ارزیابی ها انجام شود.

این فرآیند ارزیابی پروژه ها در پایان هر مرحله فرآیند Stage-Gate نامیده می شود. این فرآیند همچنین برای مدیریت اوراق بهادار پروژه استفاده می شود. اصولاً، این فرایند اجازه می دهد تا پروژه ها را به روشی مطمئن و بر اساس معیارهای تعریف شده برای هر دوره و مرحله مرور و ارزیابی کنید.

برای کنترل عدم اطمینان، بررسی خطرات در پایان هر مرحله از اهمیت برخوردار است.


بررسی خط فرایند
PPM نیاز به بررسی دوره ای پروژه های موجود در طول فرایند دارد. در این مرحله، تمام پروژه هایی که احتمال و شانس کمتری برای دستیابی به اهداف دارند، مورد بررسی قرار می گیرند. در حقیقت، تمام پروژه هایی که متوقف شده اند، در طی مراحل Stage-Gate باید ارزیابی شوند.

این لحظه ای است که باید تصمیم بگیریم که آیا پروژه باید به تأخیر بیفتد یا خاتمه یابد. توجه به این نکته مهم است که، پروژه ای که احتمال بیشتری برای دستیابی به اهداف تجاری داشته باشد می تواند جایگزین دیگری شود که قبلاً متوقف شده است.
 

یادت باشه
برای عدم اطمینان از کنترل و به حداکثر رساندن احتمال و شانس رسیدن به اهداف پروژه، بررسی خطرات دوره ای مهم است. علاوه بر این، شما باید نسبت به مشکلات عملکرد و ریسک هوشیار باشید.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد