درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 18:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41214صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 7 دی 1398 - 07:39
سیستم اطلاعات مدیریت برنامه (PMIS) چیست؟
هدف اصلی PMIS ارائه اطلاعات صحیح به ذینفعان اصلی برنامه در زمان مناسب است. این اطلاعات بویژه برای تصمیم گیری مفید است، زیرا عدم اطمینان را کاهش می دهد. علاوه بر این، همچنین فرصت های یادگیری از گذشته را افزایش می دهد.
  

 

سیستم اطلاعات مدیریت برنامه (PMIS) چیست؟
سیستم اطلاعات مدیریت برنامه (PMIS) مجموعه ای از ابزارها، فرآیندها و تکنیک های مدیریت اطلاعات برنامه است.

هدف اصلی PMIS ارائه اطلاعات صحیح به ذینفعان اصلی برنامه در زمان مناسب است. این اطلاعات بویژه برای تصمیم گیری مفید است، زیرا عدم اطمینان را کاهش می دهد. علاوه بر این، همچنین فرصت های یادگیری از گذشته را افزایش می دهد.

اطلاعات نتیجه پردازش داده هاست. در حقیقت، پردازش داده ها به مراحل یا فعالیت های انجام شده بر روی داده ها برای تولید اطلاعات اطلاق می شود. بنابراین، PMIS با توانایی تبدیل داده به اطلاعات و نحوه تبدیل آن به دانش مرتبط است.


چه زمانی باید شروع به ایجاد PMIS کنم؟
معمولاً باید به محض شروع برنامه، PMIS را شروع کنید. در واقع، بهتر است قبل از اینکه در برنامه ریزی برنامه درگیر شوید، شروع کنیم.

در حقیقت، شما به عنوان مدیر برنامه باید تضمین کنید که فرایندها و ابزارهای PMIS از ابتدا تا پایان برنامه برای پشتیبانی از فعالیت های برنامه آماده هستند.


چگونه می توان PMIS مناسب را توسعه داد؟
مدیران برنامه باید یک PIMS را تهیه کنند که مطابق با الزامات اصلی مدیریت اطلاعات باشد. در واقع، جلوگیری از ایجاد سیستم های پیچیده ای که گران هستند و به منابع زیادی احتیاج دارند، مهم است.

نیازهای اطلاعاتی یک برنامه با توجه به کمیت آنها می تواند به سطوح مختلف تقسیم شود.

یادت باشه
با انتخاب PIMS مناسب، مدیران برنامه قادر به بهبود خواهند بود.


فرآیندهایی که از طریق آنها اطلاعات جمع آوری، ذخیره، بررسی، استفاده و به اشتراک گذاری می شوند. این فرایندها به دستیابی به اهداف برنامه کمک خواهد کرد.

 

منبع: francescopecoraro
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد