درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 22:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41211صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1400 - 13:55
مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی
مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است. هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است.

 

به گزارش شارا به نقل از francescopecoraro، مدیریت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل زیر نیاز دارد:


مرحله تعریف
مرحله اول یک برنامه، مرحله تعریف است. در این مرحله مدیر برنامه کار را آغاز می کند.

در حقیقت، این مرحله در مورد تعیین هدف و محتوای یک برنامه است. مرحله تعریف دارای دو مرحله فرعی است که فرمول بندی و تهیه آن هستند.

فرمول بندی، مفید است زیرا امکان تجزیه و تحلیل پرونده های تجاری، اخذ مجوزها و تشکیل تیم را فراهم می کند. در حالی که از برنامه ریزی برای تعریف چگونگی انجام کار برنامه استفاده می شود. در حقیقت، آماده سازی برای تعیین چگونگی دستیابی به اهداف برنامه، مفید است.


مرحله اجرا
مرحله دوم یک برنامه، مرحله اجراست. مرحله اجرا، بسیار مهم است. در واقع، در این دوره کار اجرای برنامه آغاز می شود. اصولاً، این لحظه ای است که اجرای برنامه شروع، تصویب و برنامه ریزی می شوند.

مدیر برنامه به همراه اعضای تیم وظایف ایجاد منافع برای سازمان را انجام می دهند. در واقع هدف به حداکثر رساندن سود برنامه و دستیابی به اهداف برنامه است.


مرحله بسته شدن
مرحله سوم یک برنامه، مرحله بسته شدن است. در این مرحله مدیر برنامه تأیید می کند که از تلاش های برنامه نتیجه گرفته شده است.

مرحله بسته شدن، روی اتمام دوره برنامه تمرکز دارد. در حقیقت، این مرحله به بررسی نقصان و موفقیت های برنامه کمک می کند.

یادت باشه
هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد