درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41211صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1400 - 14:31
مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی
مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است. هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است.

 

به گزارش شارا به نقل از francescopecoraro، مدیریت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل زیر نیاز دارد:


مرحله تعریف
مرحله اول یک برنامه، مرحله تعریف است. در این مرحله مدیر برنامه کار را آغاز می کند.

در حقیقت، این مرحله در مورد تعیین هدف و محتوای یک برنامه است. مرحله تعریف دارای دو مرحله فرعی است که فرمول بندی و تهیه آن هستند.

فرمول بندی، مفید است زیرا امکان تجزیه و تحلیل پرونده های تجاری، اخذ مجوزها و تشکیل تیم را فراهم می کند. در حالی که از برنامه ریزی برای تعریف چگونگی انجام کار برنامه استفاده می شود. در حقیقت، آماده سازی برای تعیین چگونگی دستیابی به اهداف برنامه، مفید است.


مرحله اجرا
مرحله دوم یک برنامه، مرحله اجراست. مرحله اجرا، بسیار مهم است. در واقع، در این دوره کار اجرای برنامه آغاز می شود. اصولاً، این لحظه ای است که اجرای برنامه شروع، تصویب و برنامه ریزی می شوند.

مدیر برنامه به همراه اعضای تیم وظایف ایجاد منافع برای سازمان را انجام می دهند. در واقع هدف به حداکثر رساندن سود برنامه و دستیابی به اهداف برنامه است.


مرحله بسته شدن
مرحله سوم یک برنامه، مرحله بسته شدن است. در این مرحله مدیر برنامه تأیید می کند که از تلاش های برنامه نتیجه گرفته شده است.

مرحله بسته شدن، روی اتمام دوره برنامه تمرکز دارد. در حقیقت، این مرحله به بررسی نقصان و موفقیت های برنامه کمک می کند.

یادت باشه
هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد