درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 19:48   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تصمیمات بازاریابی "احمقانه" را می‌توان با تئوری سودمندی توضیح داد
  چگونه یک طرح کسب‌وکار اساسی بنویسیم
  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41211صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 20 شهریور 1400 - 13:55
مراحل مدیریت برنامه در روابط عمومی
مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است. هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه، فرایند مدیریت گروهی یک پروژه به منظور دستیابی به یک هدف یا منافع تجاری مشخص است.

 

به گزارش شارا به نقل از francescopecoraro، مدیریت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل زیر نیاز دارد:


مرحله تعریف
مرحله اول یک برنامه، مرحله تعریف است. در این مرحله مدیر برنامه کار را آغاز می کند.

در حقیقت، این مرحله در مورد تعیین هدف و محتوای یک برنامه است. مرحله تعریف دارای دو مرحله فرعی است که فرمول بندی و تهیه آن هستند.

فرمول بندی، مفید است زیرا امکان تجزیه و تحلیل پرونده های تجاری، اخذ مجوزها و تشکیل تیم را فراهم می کند. در حالی که از برنامه ریزی برای تعریف چگونگی انجام کار برنامه استفاده می شود. در حقیقت، آماده سازی برای تعیین چگونگی دستیابی به اهداف برنامه، مفید است.


مرحله اجرا
مرحله دوم یک برنامه، مرحله اجراست. مرحله اجرا، بسیار مهم است. در واقع، در این دوره کار اجرای برنامه آغاز می شود. اصولاً، این لحظه ای است که اجرای برنامه شروع، تصویب و برنامه ریزی می شوند.

مدیر برنامه به همراه اعضای تیم وظایف ایجاد منافع برای سازمان را انجام می دهند. در واقع هدف به حداکثر رساندن سود برنامه و دستیابی به اهداف برنامه است.


مرحله بسته شدن
مرحله سوم یک برنامه، مرحله بسته شدن است. در این مرحله مدیر برنامه تأیید می کند که از تلاش های برنامه نتیجه گرفته شده است.

مرحله بسته شدن، روی اتمام دوره برنامه تمرکز دارد. در حقیقت، این مرحله به بررسی نقصان و موفقیت های برنامه کمک می کند.

یادت باشه
هدایت یک برنامه به مجموعه ای از مراحل نیاز دارد. هر مرحله اجازه می دهد تا برنامه از یک فاز به مرحله دیگر حرکت کند تا به اهداف و مزایای مورد نظر برسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار


  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی


  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است


  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند


  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است


  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


  درس‌هایی از نقل قول الیور وندل هلمز برای روابط‌عمومی: خطرات بدفهمی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد