درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 04:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41081صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 23 آذر 1398 - 15:10
آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
مجید ملازاده مدیر روابط عمومی بیمه دانا - صنعت بیمه به عنوان یکی از اضلاع مهم نهادهای پولی ومالی کشور نقش و تاثیر تعیین‌کننده ای در رشد و اعتلای اقتصاد کشور ایفا می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صنعت بیمه به عنوان یکی از اضلاع مهم نهادهای پولی ومالی کشور نقش و تاثیر تعیین‌کننده ای در رشد و اعتلای اقتصاد کشور ایفا می‌کند.


سرمایه و منابع انسانی در هرعرصه‌ای دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و از آنجا که وجود سرمایه و سایر عوامل تاثیرگذار در روند رشد اقتصادی وابسته به منابع انسانی است و بدون نیروی انسانی زبده ومتخصص نمی‌توان به اهداف سازمانی دست یافت، از اینرو می‌توان به منابع انسانی به عنوان مهمترین عامل ارزش آفرین در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نگاه کرد.


بدون شک پرورش نیروی انسانی به عهده نظام آموزشی کشور است، اما این رسالت مهم در صنعت بیمه به عهده مدیریت‌های آموزش و منابع انسانی شرکت های بیمه است تا با فراگیر کردن این رسالت وگسترش آن به لایه‌های مختلف صف وستاد، آنها را برای وظیفه اصلی خود که فروش و عرضه بیمه نامه است، آماده کنند.


آموزش یک فعالیت مشخص و دقیق است و اهداف آن نیز دقیق تر و مشخص‌تر از هدف‌های پرورشی است.


با این تعریف، کارکرد آموزش در همه سازمانها موجب انتقال اندیشه و تجارب از نسلی به نسل دیگر و آمادگی کارکنان برای پذیرش نقش‌های فعال در انتقال فرهنگ بیمه‌ای می‌شود.


از آنجا که شبکه فروش صنعت بیمه برای فروش و عرضه بهتر بیمه نامه نیاز به آموزش و فراگیری دوره‌های خاص دارند، لذا شایسته است در شرکت‌های بیمه ابتدا اهداف فروش بیمه‌نامه برای آموزش گیرندگان مشخص شود و نتایج آن در اختیارشان قرار گیرد تا آمادگیشان برای پذیرش روش‌ها وتکنیک‌های جدید فروش افزایش یابد.


آموزش قطعآ بدون آگاهی از نتایج کارمثمرثمر نخواهد بود و لازم است یادگیرندگان بطور مرتب بعد از فرا گیری آموزش‌های لازم، ازنتایج آنها آگاه شوند تا در روند رشد و پیشرفت کار موثرتر باشد.


از آنجا که یکی از اساسی‌ترین پارامترهای نظام آموزشی کشور، سنجش واقعی توانمندی‌ها و سطح آگاهی افراد است، نه پیشینه اجتماعی آنها، لذا نقش آموزش در بروزرسانی آگاهی‌های کارکنان غیرقابل انکار است و بدون شک دارای بیشترین نقش و تاثیر درروند رشد وارتقای سازمانی است.


صنعت بیمه همانطور که در ابتدای نوشتار اشاره شد، نقش مهمی در نظام پولی و مالی کشور دارد و باعث افزایش ضریب امنیت وآرامش وآسایش افراد جامعه می‌شود، لذا آموزش دائمی فعالان این صنعت بر اساس نیازهای آنها، نه تنها رفاه بیشتر بیمه‌گذاران را در پی خواهد داشت، بلکه باعث فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه خواهد شد.


فعالان صنعت بیمه برای موفقیت در کار و حرفه خود و افزایش رقابت با شرکت های رقیب چاره‌ای جز بالابردن سطح دانش وآموزش‌های روز این صنعت ندارند، زیرا علاوه بر حفظ سهم خود از بازار، میزان تولید محصولات نیز افزایش خواهد یافت و در نتیجه باعث افزایش پرتفوی نیز خواهد شد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد