درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41071صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 23 آذر 1398 - 07:26
۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در این یادداشت چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صحبت درباره اینکه بیشتر مارک ها وارد فضای دیجیتالی شده اند، مدیریت شهرت آنلاین (ORM) به تأثیر گسترده خود درباره چگونگی درک عمومی از مشاغل شما ادامه می دهد.

تقریبا هر شرکت امروزی حضور دیجیتالی دارد، خواه درباره آن بدانند یا ندانند. مشتریان این قدرت را دارند که لیست های گوگل را ایجاد کنند، تجربیات خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به رتبه بندی های ستاره ای بپردازند که بر احتمال اینکه سایر کاربران شغلی را در آینده در نظر بگیرند، تأثیر می گذارد. حتی رسانه های سنتی هم داستان های خود را به صورت آنلاین بیان می کنند.

مدیریت شهرت آنلاین شما بهترین راه برای اطمینان از این است که شما به عنوان یک برند واقعی دیده و همانطور که می خواهید، شناخته می شوید. در اینجا چهار روش وجود دارد که ORM می تواند تصویر روابط عمومی شرکت شما را تقویت کند:

۱.خودتان روایت خود را کنترل می کنید
همانطور که اشاره کردیم، شرکت شما دارای یک حضور دیجیتالی است، بنابراین بدون اینکه مهم باشد چه اتفاقی می افتد، شما یک شهرت آنلاین دارید.

ماندن در بالای مدیریت شهرت آنلاین به شما این امکان را می دهد که خودتان تصویری از مارک تجاری خود به نمایش بگذارید به جای اینکه به دیگران اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. از این گذشته، هنگامی که چیزی در وب می آید، پاک کردن آن به خوبی دشوار است.

وقتی لیست مشاغل خود را اعلام می کنید، به بررسی ها پاسخ دهید و وب سایت شرکت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را حفظ کنید، در نتیجه شما به صدای رسمی برند خود تبدیل می شوید. این امر نه تنها به شما اجازه می دهد تا به طور واضح تمام موارد اساسی درباره شرکت خود، از جمله مقادیر و ساعات کار خود را تعریف کنید، بلکه به شما امکان می دهد تا محتوای مثبت را نیز افزایش دهید. هر وقت شخصی در جستجوی شرکت شما باشد، مدیریت شهرت آنلاین شما اطمینان خواهد داد که ابتدا مطالبی را که شما می خواهید دیده شود، پیدا کنند.

هنگام کار با رسانه ها پیش بردن محتوای مناسب به جلو یک ضرورت است. روزنامه نگاران قبل و بعد از مصاحبه خود به تحقیق می پردازند و گاه مقاله ها را بدون انجام مصاحبه می نویسند؛ بنابراین داشتن منابع رسمی در دسترس آنها باعث می شود که آنها به سمت اطلاعات درست و تصاویر روی برند راهنمایی شوند. اگر اعتبار آنلاین خود را مدیریت نکنید، به احتمال زیاد اطلاعات نادرست را در اختیار مخاطبان انبوه قرار خواهید داد. در بدترین حالت، ممکن است نظرات منفی بیشتری را دریافت کنید که از صدای شما بلندتر است یا یک پیام انتقادی در رسانه های اجتماعی بدون پاسخ فعالانه شما نقل می شود.

مخاطبان شما نیز تصویری واضح از آنچه هستید و می خواهید انجام دهید، دارند. تا زمانی که اقدامات شما با این تصویر مطابقت داشته باشد، احتمالاً ابزار نظارت بر رسانه شما در هنگام ورود به برند شما احساسات مثبت خوبی را نشان خواهد داد.

۲. شما بازخورد منفی را متعادل می کنید
همیشه نمی توان از ورود بازخورد منفی جلوگیری کرد. چه به صورت بررسی و چه از طریق پست رسانه های اجتماعی. مشتریان همیشه این فرصت را دارند که تجربیات صادقانه خود را با مخاطبان شخصی خود به اشتراک بگذارند. اگر به آنچه مشتریان شما به صورت آنلاین می گویند توجه نکنید، یک قطعه بازخورد منفی می تواند به سرعت درگیر بحران روابط عمومی شود.

 

برای مثال پرونده #DeleteUber را در نظر بگیرید. در سال ۲۰۱۷، Uber بلافاصله پس از ترویج کاهش قیمت گذاری در هنگام اعتصاب سیاسی تاکسی ها در فرودگاه JFK، واکنش های جدی در رسانه های اجتماعی دریافت کرد. وقتی اوبر حدود پنج ساعت دیر پاسخ داد، هشتک # DeleteUber فراگیر شده بود، یکی از خبرهای مهم پخش زنده بود و صدها هزار مشتری در حال حذف Uber بودند.

از طریق مدیریت شهرت آنلاین، می توانید نسبت به نحوه پاسخگویی به بازخورد منفی برای محدود کردن تأثیر کوتاه مدت و بلند مدت آن، فعال باشید. هنگامی که شما به بررسی های منفی حرفه ای و کارآمد می پردازید، متوجه خواهید شد که ۳۳ درصد از مشتریان نظر خود را مثبت کرده اند و ۳۴ درصد از مشتریان بعد از بررسی دیدگاه اولیه خود را حذف کرده اند. این نشان می دهد که بسیاری از مصرف کنندگان که بازخورد منفی دارند با دریافت پاسخ مناسب در کسب و کار، مجبور به تجدید نظر هستند.

وقتی کنترل نظارت رسانه را به دست می گیرید و به سرعت عمل می کنید (و هوشمندانه) حتی اگر اشتباه کردید، ارادت خود را به مصرف کنندگان نشان خواهید داد. در برخی موارد، یک پاسخ عالی از شرکت می تواند عناوین اصلی را ایجاد کند، حتی اگر قبل از آن از رسانه ها بازخورد منفی دریافت کرده باشید.


بعلاوه آگاهی از آنچه مردم در مورد شرکت شما می گویند، می تواند به شما کمک کند تا فورا به موارد واقعی درباره پست های اجتماعی یا انتقادات توهین آمیز رسیدگی کنید. به جای اینکه اجازه دهید این انتقادها به مرور زمان بدرخشند و به تصویر شما آسیب وارد کنند، می توانید سریع آنها را دریافت و درخواست کنید که آنها را از بین ببرید.

۳. برند شما مرتبط است
جهان به لطف اینترنت سریع تر از همیشه است، به این معنی که اگر شما از شهرت آنلاین خود پیروی نمی کنید، برند شما به راحتی توسط مشتریان فعلی و بالقوه قابل فراموشی خواهد بود. در حقیقت، معمولا ۵ تا ۷ برداشت طول می کشد تا شخصی برند شما را به خاطر بسپارد.


مدیریت شهرت آنلاین می تواند کاری بیش از کنترل گفتگوی فعلی درباره شرکت شما انجام دهد. این به شما اجازه می دهد تا بر مکالمه در مورد کل حرفه خود مسلط شوید.


مرتبط نگه داشتن نام تجاری خود از طریق مدیریت شهرت آنلاین نیز نقش بسزایی در کمک به مخاطبین درست رسانه ها برای کشف شرکت شما دارد. روزنامه نگاران به طور مرتب شبکه را برای داستانی که مخاطبان آنها می خواهند، جستجو می کنند؛ بنابراین استراتژی مدیریت شهرت آنلاین می تواند به شما کمک کند تا مطبوعات، محتوای وبلاگ و راه اندازی محصولات را جلوی چشمان خود قرار دهید. در عین حال، یک شهرت آنلاین با مدیریت خوب به شما نشان می دهد که شما صدای قابل اعتمادی برای مخاطبان بزرگ هستید.

در نتیجه، تلاش های مدیریت شهرت آنلاین به شما کمک می کند تا رسانه هایی با درآمد مثبت و با کیفیت بالاتر بدست آورید. مطابق با بانک اطلاعات رسانه ای که به شما کمک می کند تا رسانه تاثیرگذار مناسبی را برای هدف گیری خود پیدا کنید، می توانید تصویر مورد نظر خود را حتی بیشتر تقویت کنید.

۴. شرکت شما اعتبار کسب می کند.
سرانجام مدیریت شهرت آنلاین به شما کمک می کند تا یک رهبر قابل اعتماد در حرفه خود باشید. هنگامی که محتوای وبلاگ خود را بهینه می کنید و پیوندهای ورودی قوی را از منابع معتبر ایجاد می کنید؛ با اطمینان از اینکه متفکرترین محتوای شما در بین موتورهای جستجو قرار دارد؛ شرکت خود را به عنوان رهبر قرار می دهید. با مثبت نگه داشتن بیشتر نظرات درباره شما تا حد زیادی می تواند به عنوان تأیید رهبری و تخصص شما عمل کند.

 متنوع سازی روزنامه نگاران و رسانه ها که از طریق راهبردهای مدیریت شهرت آنلاین خود به آنها می رسید، به شما کمک می کند تا به یک صدای معتبر در بین توده ها تبدیل شوید.
 

نویسنده: رابرت مک ملین
مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد