درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 23:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40249صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 19 شهریور 1400 - 19:14
محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری
سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| جانها ریچمن ||| سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.

1 . ایجاد امکان ارائه نظرات
ایجاد امکان ارائه نظرات در فروشگاه تجارت الکترونیک برای کاربران به شما کمک می‌کند تا به طرق مختلف به افزایش فروش خود بپردازید. نخست، این کار به شما کمک می‌کند تا مشتریان را از طریق نتایج جستجوی اینترنتی به سایت خود بیاورید. مثلاً عبارت بهترین خرید، گزینه سایت‌های آمازون و حتی اینسیگنیا را در میان نتایج جستجو در اولویت قرار می‌دهد، امری که به نظرات کاربران بستگی دارد. این کار همچنین کمک می‌کند تا آیتم‌های محبوب در فروشگاه آنلاین در اولویت قرار بگیرند.


اگر که از تنوعی از محصولات روی فروشگاه اینترنتی برخوردار هستید، نباید نسبت به نظرات و بازخوردهای منفی درباره برخی از محصولات نگران باشید. در حقیقت، نظرات منفی درباره یک آیتم ارزان قیمت می‌تواند به فروش بیشتر کالایی گران‌تر منجر شود که درباره آن کاربران نظراتی مثبت داده‌اند.

اغلب سکوهای اصلی نرم افزاری سبد خرید، به ارائه اپلیکیشن‌های شخص ثالث، افزونه‌ها و پلاگین‌هایی می‌پردازند که صفحات پایا و غیرفعال فروش الکترونیکی را به صفحاتی تبدیل می‌کنند که به صورت پیاپی با نظرات کاربران به روزرسانی می‌شوند. با بررسی سکوی فروش خود اطمینان حاصل نمایید که کدام روش یکپارچه‌سازی و ادغام به بهترین شکل در راستای جذب و خدمت به مشتریان موفق واقع خواهد شد.

 

2. صفحات ورودی تاثیرگذار
شرکت‌ها و موسساتی که نسبت به محصولات خود اشتیاق و تعصب بالایی دارند، را می‌توان از صفحات ورودی سایت‌هایشان شناخت.

مثلاً اپل را در نظر بگیرید. وقتی که مشتری احتمالی در سایت اپل جستجو می‌کند، به دنیایی از تصاویر با کیفیت و عالی، به همراه عباراتی درشت و ترغیب کننده مواجه می‌شود که ویژگی‌ها/ قابلیت‌های محصولات و تمامی جزییات مربوط به محصولات معرفی شده را برجسته می‌سازند، جزییاتی که توضیح می‌دهند چرا محصولی بسیار خوب بوده و چرا باید این محصول را خریداری نمود.

اگر شرکت شما فقط چند محصول برگزیده را می‌فروشد، الگو و مدل اپل برایتان بسیار مناسب است. یک اصطلاح رایج وجود دارد که می‌گوید «تصویر اول همان تصویری است که تا آخر به خاطر می‌ماند».

3 . سفارشی‌سازی
یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش در زمانی که شخصی به حساب کاربری خود وارد شده است، گزینه سفارشی‌سازی می‌باشد. آمازون بر اساس آخرین آیتم‌های خریداری یا جستجو شده توسط شما، یا آیتم‌های قرار گرفته در لیست مواردی که شما خواهان آنها هستید، امری خطیر را در تبدیل صفحه خانگی شما به صفحه فهرست آیتم‌های توصیه شده انجام می‌دهد.

این راه، در زمانی که شخصی از فروشگاه تجارت الکترونیک شما بازدید می‌کند، سبب می‌شود که فرد با محصولاتی مواجه شود که بیشترین احتمال برای خرید آنها وجود دارد. این کار با توجه به نرم افزار سبد خرید فروشگاه شما، نیازمند ایجاد تغییراتی از سوی شما می‌باشد، اما اگر از طریق راه حل ساده یادآوری مواردی که افراد خواهان آنها هستند بتوانید فروشتان را افزایش دهید، این کار ارزشش را دارد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مدیر عامل گوگل، تیم رهبری خود را برای عصر هوش مصنوعی تکان داد


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی، وبینارهای آنلاین برگزار می‌کند!


  همگرایی روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری: بینش‌هایی از اشتباهات ارتباطی اخیر صنایع تولیوم


  این هوش مصنوعی می‌تواند مصاحبه شغلی انجام دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد