شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : محتوا؛ سه روش تبديل بازديدكنندگان آنلاين به مشتري
جمعه، 19 شهریور 1400 - 19:50 کد خبر:40249
سه روش ساده كه از طريق آنها، محتوا مي‌تواند به شما كمك كند تا بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كنيد. بياييد تمامي راه‌هايي را بررسي كنيم كه از طريق آنها محتوا به شما كمك مي‌كند تا بازديدكنندگان آنلاين را هدايت و به مشتري تبديل نماييد.



شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-||نويسنده| جانها ريچمن ||| سه روش ساده كه از طريق آنها، محتوا مي‌تواند به شما كمك كند تا بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كنيد.

بياييد تمامي راه‌هايي را بررسي كنيم كه از طريق آنها محتوا به شما كمك مي‌كند تا بازديدكنندگان آنلاين را هدايت و به مشتري تبديل نماييد.

1 . ايجاد امكان ارائه نظرات
ايجاد امكان ارائه نظرات در فروشگاه تجارت الكترونيك براي كاربران به شما كمك مي‌كند تا به طرق مختلف به افزايش فروش خود بپردازيد. نخست، اين كار به شما كمك مي‌كند تا مشتريان را از طريق نتايج جستجوي اينترنتي به سايت خود بياوريد. مثلاً عبارت بهترين خريد، گزينه سايت‌هاي آمازون و حتي اينسيگنيا را در ميان نتايج جستجو در اولويت قرار مي‌دهد، امري كه به نظرات كاربران بستگي دارد. اين كار همچنين كمك مي‌كند تا آيتم‌هاي محبوب در فروشگاه آنلاين در اولويت قرار بگيرند.


اگر كه از تنوعي از محصولات روي فروشگاه اينترنتي برخوردار هستيد، نبايد نسبت به نظرات و بازخوردهاي منفي درباره برخي از محصولات نگران باشيد. در حقيقت، نظرات منفي درباره يك آيتم ارزان قيمت مي‌تواند به فروش بيشتر كالايي گران‌تر منجر شود كه درباره آن كاربران نظراتي مثبت داده‌اند.

اغلب سكوهاي اصلي نرم افزاري سبد خريد، به ارائه اپليكيشن‌هاي شخص ثالث، افزونه‌ها و پلاگين‌هايي مي‌پردازند كه صفحات پايا و غيرفعال فروش الكترونيكي را به صفحاتي تبديل مي‌كنند كه به صورت پياپي با نظرات كاربران به روزرساني مي‌شوند. با بررسي سكوي فروش خود اطمينان حاصل نماييد كه كدام روش يكپارچه‌سازي و ادغام به بهترين شكل در راستاي جذب و خدمت به مشتريان موفق واقع خواهد شد.

 

2. صفحات ورودي تاثيرگذار
شركت‌ها و موسساتي كه نسبت به محصولات خود اشتياق و تعصب بالايي دارند، را مي‌توان از صفحات ورودي سايت‌هايشان شناخت.

مثلاً اپل را در نظر بگيريد. وقتي كه مشتري احتمالي در سايت اپل جستجو مي‌كند، به دنيايي از تصاوير با كيفيت و عالي، به همراه عباراتي درشت و ترغيب كننده مواجه مي‌شود كه ويژگي‌ها/ قابليت‌هاي محصولات و تمامي جزييات مربوط به محصولات معرفي شده را برجسته مي‌سازند، جزيياتي كه توضيح مي‌دهند چرا محصولي بسيار خوب بوده و چرا بايد اين محصول را خريداري نمود.

اگر شركت شما فقط چند محصول برگزيده را مي‌فروشد، الگو و مدل اپل برايتان بسيار مناسب است. يك اصطلاح رايج وجود دارد كه مي‌گويد «تصوير اول همان تصويري است كه تا آخر به خاطر مي‌ماند».

3 . سفارشي‌سازي
يكي از بهترين راه‌هاي افزايش فروش در زماني كه شخصي به حساب كاربري خود وارد شده است، گزينه سفارشي‌سازي مي‌باشد. آمازون بر اساس آخرين آيتم‌هاي خريداري يا جستجو شده توسط شما، يا آيتم‌هاي قرار گرفته در ليست مواردي كه شما خواهان آنها هستيد، امري خطير را در تبديل صفحه خانگي شما به صفحه فهرست آيتم‌هاي توصيه شده انجام مي‌دهد.

اين راه، در زماني كه شخصي از فروشگاه تجارت الكترونيك شما بازديد مي‌كند، سبب مي‌شود كه فرد با محصولاتي مواجه شود كه بيشترين احتمال براي خريد آنها وجود دارد. اين كار با توجه به نرم افزار سبد خريد فروشگاه شما، نيازمند ايجاد تغييراتي از سوي شما مي‌باشد، اما اگر از طريق راه حل ساده يادآوري مواردي كه افراد خواهان آنها هستند بتوانيد فروشتان را افزايش دهيد، اين كار ارزشش را دارد.


منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)
گروه ترجمه شارا