درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:12   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40249صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 19 شهریور 1400 - 19:50
محتوا؛ سه روش تبدیل بازدیدکنندگان آنلاین به مشتری
سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| جانها ریچمن ||| سه روش ساده که از طریق آنها، محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

بیایید تمامی راه‌هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها محتوا به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگان آنلاین را هدایت و به مشتری تبدیل نمایید.

1 . ایجاد امکان ارائه نظرات
ایجاد امکان ارائه نظرات در فروشگاه تجارت الکترونیک برای کاربران به شما کمک می‌کند تا به طرق مختلف به افزایش فروش خود بپردازید. نخست، این کار به شما کمک می‌کند تا مشتریان را از طریق نتایج جستجوی اینترنتی به سایت خود بیاورید. مثلاً عبارت بهترین خرید، گزینه سایت‌های آمازون و حتی اینسیگنیا را در میان نتایج جستجو در اولویت قرار می‌دهد، امری که به نظرات کاربران بستگی دارد. این کار همچنین کمک می‌کند تا آیتم‌های محبوب در فروشگاه آنلاین در اولویت قرار بگیرند.


اگر که از تنوعی از محصولات روی فروشگاه اینترنتی برخوردار هستید، نباید نسبت به نظرات و بازخوردهای منفی درباره برخی از محصولات نگران باشید. در حقیقت، نظرات منفی درباره یک آیتم ارزان قیمت می‌تواند به فروش بیشتر کالایی گران‌تر منجر شود که درباره آن کاربران نظراتی مثبت داده‌اند.

اغلب سکوهای اصلی نرم افزاری سبد خرید، به ارائه اپلیکیشن‌های شخص ثالث، افزونه‌ها و پلاگین‌هایی می‌پردازند که صفحات پایا و غیرفعال فروش الکترونیکی را به صفحاتی تبدیل می‌کنند که به صورت پیاپی با نظرات کاربران به روزرسانی می‌شوند. با بررسی سکوی فروش خود اطمینان حاصل نمایید که کدام روش یکپارچه‌سازی و ادغام به بهترین شکل در راستای جذب و خدمت به مشتریان موفق واقع خواهد شد.

 

2. صفحات ورودی تاثیرگذار
شرکت‌ها و موسساتی که نسبت به محصولات خود اشتیاق و تعصب بالایی دارند، را می‌توان از صفحات ورودی سایت‌هایشان شناخت.

مثلاً اپل را در نظر بگیرید. وقتی که مشتری احتمالی در سایت اپل جستجو می‌کند، به دنیایی از تصاویر با کیفیت و عالی، به همراه عباراتی درشت و ترغیب کننده مواجه می‌شود که ویژگی‌ها/ قابلیت‌های محصولات و تمامی جزییات مربوط به محصولات معرفی شده را برجسته می‌سازند، جزییاتی که توضیح می‌دهند چرا محصولی بسیار خوب بوده و چرا باید این محصول را خریداری نمود.

اگر شرکت شما فقط چند محصول برگزیده را می‌فروشد، الگو و مدل اپل برایتان بسیار مناسب است. یک اصطلاح رایج وجود دارد که می‌گوید «تصویر اول همان تصویری است که تا آخر به خاطر می‌ماند».

3 . سفارشی‌سازی
یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش در زمانی که شخصی به حساب کاربری خود وارد شده است، گزینه سفارشی‌سازی می‌باشد. آمازون بر اساس آخرین آیتم‌های خریداری یا جستجو شده توسط شما، یا آیتم‌های قرار گرفته در لیست مواردی که شما خواهان آنها هستید، امری خطیر را در تبدیل صفحه خانگی شما به صفحه فهرست آیتم‌های توصیه شده انجام می‌دهد.

این راه، در زمانی که شخصی از فروشگاه تجارت الکترونیک شما بازدید می‌کند، سبب می‌شود که فرد با محصولاتی مواجه شود که بیشترین احتمال برای خرید آنها وجود دارد. این کار با توجه به نرم افزار سبد خرید فروشگاه شما، نیازمند ایجاد تغییراتی از سوی شما می‌باشد، اما اگر از طریق راه حل ساده یادآوری مواردی که افراد خواهان آنها هستند بتوانید فروشتان را افزایش دهید، این کار ارزشش را دارد.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد