درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 10:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39495صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 2 مرداد 1398 - 11:39
ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومیها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه ها و فضای مجازی بسیار راه گشاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومیها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه ها و فضای مجازی بسیار راه گشاست.

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در جلسه اطلاع رسانی و ثبت نام کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاع رسانی مردمی)، افزود: روابط عمومی باید برای مردم درک درستی ایجاد کند و با کارهای علمی، اثربخش سازمان خود را در جامعه افزایش دهد.


وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردمی برای رسیدن یک سازمان به اهداف خود بسیار مؤثر و مهم است، ادامه داد: سازمان ها می توانند برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت مردمی استفاده کنند.


وی بیان کرد: ارتباط با مردم باعث می شود تا ناهنجاری ها شناسایی و کارهای پیشگیری مؤثر واقع شود و در این بین مسؤولان روابط عمومی ها می توانند در اجرای این طرح به ما کمک کنند.


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وظیفه روابط عمومی ها گوش دادن به درد و دل مردم است زیرا این امر می تواند در امر جلوگیری از بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دستگاه قضائی استان را یاری کند.


مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها با توجه به اینکه با مردم و رسانه ها ارتباط نزدیکی دارند در امر پیشگیری از جرایم بسیار مؤثر و مفید است.


در ادامه جلسه رئیس اداره پیشگیری های اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ثبت نام و دلایل ایجاد سامانه سجام، اهداف سازمانی، نحوه ساماندهی اعضا و نحوه ارائه گزارشات توضیحاتی را به حاضران داد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد