شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| رئيس كل دادگستري آذربايجان غربي گفت: يكي از وظايف اصلي روابط عموميها ايجاد ارتباط پايدار و رضايتمندانه با مردم است و در اين راه استفاده صحيح از رسانه ها و فضاي مجازي بسيار راه گشاست.
علي اكبر گروسي روز دوشنبه در جلسه اطلاع رساني و ثبت نام كاركنان دستگاه هاي اجرايي در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاع رساني مردمي)، افزود: روابط عمومي بايد براي مردم درك درستي ايجاد كند و با كارهاي علمي، اثربخش سازمان خود را در جامعه افزايش دهد.
وي با اشاره به اينكه استفاده از ظرفيت مردمي براي رسيدن يك سازمان به اهداف خود بسيار مؤثر و مهم است، ادامه داد: سازمان ها مي توانند براي رسيدن به اهداف خود از ظرفيت مردمي استفاده كنند.
وي بيان كرد: ارتباط با مردم باعث مي شود تا ناهنجاري ها شناسايي و كارهاي پيشگيري مؤثر واقع شود و در اين بين مسؤولان روابط عمومي ها مي توانند در اجراي اين طرح به ما كمك كنند.
رئيس كل دادگستري آذربايجان غربي گفت: وظيفه روابط عمومي ها گوش دادن به درد و دل مردم است زيرا اين امر مي تواند در امر جلوگيري از بروز جرايم و آسيب هاي اجتماعي دستگاه قضائي استان را ياري كند.
مرتضي حاتمي، معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري آذربايجان غربي نيز در اين جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفيت روابط عمومي ها با توجه به اينكه با مردم و رسانه ها ارتباط نزديكي دارند در امر پيشگيري از جرايم بسيار مؤثر و مفيد است.
در ادامه جلسه رئيس اداره پيشگيري هاي اجتماعي و فرهنگي آذربايجان غربي در خصوص نحوه ثبت نام و دلايل ايجاد سامانه سجام، اهداف سازماني، نحوه ساماندهي اعضا و نحوه ارائه گزارشات توضيحاتي را به حاضران داد.