درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38262صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 - 10:17
تحول در ارتباطات
کریس گالووی دانشگاه تکنولوژی سوئین برگ، ملبورن استرالیا - بهترین راه برای پذیرفتن و کار کردن با تغییرات این است که به مردم کمک کنیم تا نقاط قوت آنچه در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر می توان از آن بهره برد را درک کنند. همه ما وقتی حس کنیم با چیزی آشنا هستیم راحت تر و بهتر می توانیم با آن کنار بیاییم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از فرصت ها زمانی به دست می آیند که ما سعی داریم به مردم کمک کنیم تا با تغییرات کنار بیایند- چه در درون شرکت های مان و چه در سازمان های دیگر و یا جوامعی که آن افراد مشغول به کار هستند.


چند سال پیش تخصص کارشناسی ارشد در سازماندهی تحولات در ارتباطات را تکمیل کردم. چون متوجه شده بودم که این امر به خوبی انجام نشده است. متقاعد شده بودم که می توان به نحو بهتری آن را ارایه داد. دیده و شنیده بودم که در کارخانه بزرگی که من در آن کار می کردم چگونه با مردم رفتار می شد.

 

من به عنوان مدیر ارتباطات رسانه ای شرکت، عضوی از گروهی بودم که که اعلام کرد طی چند سال 5000 شغل را کاسته است. شرکت تحت تاثیر قرار گرفته بود؛ نه به خاطر نگرانی برای گروه هایی که شغل خود را از دست داده بودند، بلکه به خاطر سود و بازده مربوط به سهامداران. بعدها، زمانی که من برای مدیریت روابط عمومی شرکت کار می کردم، به این نتیجه رسیدم که دیگر نمی توانم از راهکارهای منابع انسانی شرکت حمایت کنم. آنها بر خلاف منافع مردم حرکت می کردند و در نهایت به حسن شهرت و امور تجاری خود شرکت نیز لطمه وارد کردند.


بهترین راه برای پذیرفتن و کار کردن با تغییرات این است که به مردم کمک کنیم تا نقاط قوت آنچه در گذشته مورد استفاده بوده و در حال حاضر می توان از آن بهره برد را درک کنند. همه ما وقتی حس کنیم با چیزی آشنا هستیم راحت تر و بهتر می توانیم با آن کنار بیاییم.

 

یک تکنیک آن این است که به مردمی که با این تحولات مواجه شده اند کمک کنیم تا در مورد بهترین تجربیاتی که در سازمان های خود داشته اند بیندیشند، و بعد در نظر بگیرند که چه اتفاقاتی لازم بود بیفتد تا این نقاط قوت به بخشی عادی تر در زندگی روزانه آینده آنها تبدیل شود.

 

این نگرش، نگرشی اساسی برای روش شناسی تحولات سازمانی به نام تحقیق تحسین آمیز است. من از آن استفاده کرده ام و به نظرم بسیار مفید است، چون تمرکز آن بر روی کشف و بررسی و ارج نهادن به مواردی است که عملکرد خوبی داشته و دارند- و بعد هم به چگونگی گسترش و توسعه عملکردهای موفق می پردازد.

 

 باید اقرار کنم که این روش با شیوه مشاوره استاندارد تشخیص مشکلات که با دریافت حق الزحمه به رفع مشکلات می پرداخت، تفاوت دارد. منظور این است که با این شیوه قبل از بروز مشکلات جدیدی که نیازمند راه حل هستند، نمی توانید راه حلی برای آنها بیابید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد