درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:22   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36786صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 9 آبان 1400 - 13:05
ارزش شهرت و اعتبار در روابط عمومی
حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.
  

 

اعتبار چیست؟


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ریشه‌ کلمه اعتبار در انگلیسی (Credibility) از کلمه‌ لاتین Credo به معنی «اعتقاد دارم» گرفته شده است. به زبان ساده، اعتبار حس اعتماد و احترامی است که به شخص دیگری دارید. اعتبار به سادگی به دست نمی‌آید. برای به‌دست آوردن اعتبار ترکیبی از موارد مختلف باید دست به دست یکدیگر دهند تا اعتبار به‌وجود بیاید.
 

ارزش شهرت و اعتبار


یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید، «نام نیک بهتر از سکه نقره است.» در طول سال های فعالیت تجاری، به طور کامل به صحت این مطلب پی برده ام. حقیقت این است که خوشنامی، بزرگترین سرمایه دوران حرفه ای ماست. این شهرت باعث ایجاد اعتماد و الهام بخشی می شود. همچنین در کنار آماده سازی و تلاش بسیار، شهرت می تواند سبب موفقیت ما در زندگی حرفه ای و شخصی شود.

اگر به دنبال موفقیت های بلندمدت هستیم، باید از شهرت و اعتبار خود محافظت کنیم، زیرا موفقیت و یا شکست به تفکر مردم درباره ما وابسته است. به گفته وارن بافت (Warren Buffet)،« برای کسب اعتبار، 20 سال زمان لازم است، اما برای از بین بردن آن، پنج دقیقه کفایت می کند.» حرف او صحیح است. اعتبار شکننده است و در صورت چشم پوشی از آن به سادگی از بین خواهد رفت.

اصول به دست آوردن اعتبار


سخن گفتن هر فرد به توانایی او در بیان سخنان صادقانه و معتبر بستگی دارد. تنها نیت خوب در سخن گفتن کافی نیست. بسیاری از افراد صادق که بی پرده سخن گفته اند، تأثیر بدی از خود بر جا نهاده اند. علت چنین اثر بدی این است که شخص نمی داند محتوای سخن خود را چگونه ساختاربندی کند و چگونه از زبان و شیوه سخنگویی برای بالا بردن اعتبار خود استفاده کند.

اگر گفته های فرد به دور از تبعیض و تعصب به نظر برسد، اگر سخنران به روشی قابل فهم برای مخاطبان خود مسایل را مطرح کند؛ اگر نشان دهد که دیدگاههای مخاطبان را می فهمد، حالت تدافعی و یا تهاجمی نداشته باشد، نسبت به انتقاد دیگران واکنش غیر منطقی نشان ندهد، چنین شخصی به عنوان فردی معتبر و با ارزش شناخته می شود. علاوه بر این مواردی وجود دارد که با رعایت آنها افراد می توانند اعتبار کسب نمایند:

 با مطرح کردن مسایل مخاطبان، از معترضان پیشی گیرند.

 زبان خود را با مخاطبان خود هماهنگ سازند.

 تا جایی که امکان دارد از خواندن مطالب از پیش نوشته شده، دوری کنند.

 از یک ساختار خوب برای ارایه مطلب خود استفاده کنند.

 با انرژی و قوت سخن گویند تا علاقه خود را به موضوع نشان دهند.

 تلاش کنند با نگاه کردن به افراد با آنها تماس برقرار کنند.

 سعی نکنند اطلاعات بسیاری برای هر مورد ارایه دهند. هر چه بیشتر بگویند، اثر آن کمتر خواهد بود. با چنین کاری ممکن است شنوندگان، نکات اصلی را از دست بدهند و یا مأیوس شوند.

بهترین راه برای به دست آوردن اعتبار این است که به مخاطبان خود و مسایل آنها توجه نمایید، نه مسایلی که مد نظر خودتان و یا کسانی است که از طرف آنها سخن می گویید. در کل راه حل های بسیاری هست که می توان از آنها برای سخن گفتن با گروه هایی که بسیار سرسخت هستند استفاده کرد.

ابزارهای اعتبار


برای ایجاد و حفاظت از یک اعتبار خوب، چه کاری از ما ساخته است؟ با وجود چالش های بسیار، شناخت و زندگی با ارزش ها در تمامی زمان ها می توانند نقطه راحتی برای شروع باشند. بر اصول خود استوار باشید و با توجه به شرایط و یا جریان های مختلف تغییر نکنید. همواره شرایطی به وجود خواهد آمد که با افزایش فشار، شما را به فکر تسلیم خواهند انداخت. از این لحظات و شرایط چشم پوشی کنید و بگذرید. در مورد تبعات آنچه انجام می دهید، فکر کنید. تصمیمات کوچک در لحظه می توانند باعث بهبود و یا از بین رفتن اعتبار و شهرت شوند.

مایک موونی(Mike Mooney)، مدیر خوش سابقه NASCAR و نویسنده کتاب تغییر اعتبار (Reputation Shift)، موافق است و می گوید، «به نظر من همه چیز با ارزش شروع می شود، زیرا رابط اصلی میان موقعیت افراد و رفتارهای ایشان است.»

به عبارتی دیگر ما باید اعتقاد خود را قوی کنیم و در تمامی لحظات به آن پایبند باشیم. پیش از رسیدن به شرایط در مورد بایدها و نبایدها تصمیم گیری و به آن عمل کنید. طبعاً در اختیار داشتن تدبیری این چنینی بسیار دشوار است. روزهایی که در ترافیک مانده ، ملاقات بسیار سختی را پشت سر گذاشته و یا روز بدی داشته اید، ممکن است به چشم پوشی از این ارزش ها فکر کنید.

همه ما انسان و جایز الخطا هستیم، بنابراین در این حالات به خاطر داشته باشید که بیشتر مسائل قابل ترمیم هستند. به گفته موونی، «هرچه سریع تر بهتر. به درستی و دقت معذرت خواهی و دقیقاً در مورد آنچه انجام داده اید صحبت کنید. کار خود را توجیه نکنید و رفتار و گفتار خود را بپذیرید. در نهایت، با انتشار یک بیانیه به افرادی که به آنان آزار رسانده و یا توهین کرده اید، متعهد شوید که این اتفاق تکرار نخواهد شد.»


هنگامی که اعتبار شما رو به بهبود رفت، به ادامه فعالیت بپردازید. سر کار بروید و به سختکوشی ادامه دهید. به تمامی لحظات توجه کنید. به آنچه به درستی آنها از صمیم قلب ایمان دارید عمل و از مزایای احتمالی شان استفاده کنید.

تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار


بررسی ها بخش ارزشمندی از گسترش آنلاین کسب و کار شما محسوب می شوند، زیرا نه تنها اعتبار، بلکه استراتژی محلی و رتبه بندی شما را در گوگل نیز تحت تأثیر قرار می دهند.


بررسی ها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر بهینه سازی موتور جست وجو (سئو) برای کسب و کار تأثیر می گذارند. آنها رتبه بندی ارگانیک را هنگامی که کسب و کار به صورت آنلاین مورد جست وجو قرار می گیرد، بهبود می بخشند و میزان کلیک برای مراجعه به سایت را افزایش می دهند. شواهد نشان داده است تعامل، چه از طریق بررسی و یا غیر از آن، به بهبود رتبه بندی منجر می شود.


• 37درصد از کاربران پس از خواندن بررسی مثبت یک کسب وکار، از وب سایت آن دیدن می کنند؛


• افزایش رتبه کسب و کار از سه ستاره به پنج ستاره، 25درصد کلیک بیشتر از سوی مشتریان در حوزه فعالیت محلی را به همراه خواهد داشت؛


• به طور مستقیم، بررسی توسط مشتریان، 13درصد از نتایج جست وجوی محلی و 7درصد از رتبه بندی ارگانیک را تعیین می کند؛


• به طور غیرمستقیم، رفتارهای تعاملی مانند میزان کلیک (سی تی آر)، کلیک برای برقراری ارتباط و درخواست راهنمایی، به طور متوسط 10.5درصد از اقدامات مشتریان را تشکیل می دهند.


حال که مشخص ساختیم چرا بررسی ها می توانند بهینه سازی موتور جست وجوی سایت شما را بهبود بخشند، درک چگونگی آن نیز مهم است. همان طور که موتور جست وجو کسب و کارتان را مشاهده می کند، میزان کل فعالیت آنلاین شما را نیز تحت نظر دارد. بررسی ها یکی از راه هایی هستند که در نهایت باعث حضور پررنگ سایت شما در صفحات وب می شوند. هرچه برتری کسب و کار شما در حرفه ای که انجام می دهید بیشتر باشد، موتورهای جست وجو شما را با دقت بهتری رتبه بندی می کنند.

منابع
www.chetor.com
www.shara.ir
www.forsatonline.com
http://members.xoom.com/cooperate/!credito text

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد