درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:01   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37337صفحه نخست » یکشنبه، 12 اسفند 1397 - 01:29
ربات‌ها به زودی جایگزین انسان به عنوان پیک می‌شوند
برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برخی شرکت‌ها درصدد راه اندازی پیک رباتی هستند تا جایگزین انسان در رساندن سفارشات مشتری شود.
 
 بر اساس گزارش رویترز، چهارشنبه 27 فوریه 2019، شرکت پستی فدکس به همراه شرکایی مانند والمارت و پیتزاهات قصد دارند پیک رباتی را در تابستان امسال، روانه بازار کنند.
 
 دفاتر خدمات پستی دریایی، خرده فروش ها و رستوران‌ها، در حال آزمایش این روش و ماشین‌های خودکار هستند تا از هزینه اضافی حمل و نقل که بر مغازه داران و مشتریان تحمیل می‌شود، بکاهند.
 
 شرکت بزرگ پستی فدکس با شرکت دکا که موسس آن دین کامن است، طرحی راه اندازی کرده است که با اسکوتر سریع السیر و صندلی‌های رباتیک، حمل و نقل انجام شود.
 
 این شرکت تحویل کالا اذعان کرد: احتمالا همین ربات‌ها در 1900 شهر جهان، کار حمل و نقل را انجام خواهند داد.
 
 صندلی‌های شارژی رباتیکی شبیه کولرهای روی ویلچر هستند. دوربین های مدار بسته جاده‌ها قادر به شناسایی این ربات ها در کناره های جاده خواهند بود که با سرعتی معادل 16 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. این ربات‌ها اول باید در سطح شهر مورد محک قرار بگیرند. به طور متوسط 60 درصد شرکت های بازرگانی چندین مایل دورتر از مغازه‌های شهری هستند.‌
 
 فدکس اظهار کرد: «با شرکای خودمان، کار را شروع می‌کنیم تا ببینیم سرعت و هزینه به چه صورت خواهد بود».
 
 سرمایه گذاران و شرکت‌ها، میلیون‌ها دلار تزریق می‌کنند تا از هزینه‌های گزافی که سفارش دهندگان می‌پردازند جلوگیری کنند. برای ایمنی بیشتر بسته‌های ارسالی برخی شرکت‌ها خواهان وجود همراه انسان هستند.
 
 استارتاپ‌های فناوری در سال گذشته بیش از 40 میلیون دلار در منطقه خلیج سانفراسیسکو برای تحویل محموله‌ها توسط ربات‌ها هزینه کردند.
 
 در ماه ژانویه این استارتاپ با شرکت خدماتی غذای سودکسو گروهبندی شدند تا محصولات استارباکس، دونات دانکین و بلیز پیتزا را به 40هزار دانشجو در دانشگاه جورج میسون در فیرفاکس و دانشکده ویرجینیا تحویل بدهند. سرویس این تحویل برای هر سفارش فقط 1/99 دلار بود‌.
 
 شرکت آمازون نیز در حال آزمایش سرویس تحویل ربات خود به نام اسکات است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد