درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 08:49   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37055صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 بهمن 1397 - 09:07
چالش های روابط عمومی دولتی
روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تدوین استراتژی روابط عمومی قوی برای سازمان های دولتی ضروری و مهم است و دولت می تواند برای افزایش گفتگو با شهروندان از آن استفاده کند.


روابط عمومی دولتی عموم را در مورد فعالیت های سازمان های دولتی مطلع می کنند، سیاست ها را توضیح می دهند و مبارزات سیاسی را مدیریت می کنند.


علاوه بر عوامل مذکور، روابط عمومی دولتی با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:


1. محدودیت مالی: سازمان ها و شرکت ها تمایلی به سرمایه گذاری در بهبود و توسعه فعالیت های روابط عمومی ندارند.


2. افزایش بسترهای ارتباطی: سازمان ها و شرکت ها باید سرمایه گذاری مناسبی بر روی افزایش بسترهای ارتباطی برای دسترسی به مخاطبان انجام دهند تا نتایج مورد نظر را بدست آورند.


3. مدیریت انتظارات گروههای ذینفع


4. تعهد برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان


2 - شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی

یکی از چالش های جدید سازمان ها، شناسایی انواع مناسب از تأثیر رسانه های اجتماعی و ایجاد روابط سودآور و عادلانه با توجه به اهداف برنامه ها و کمپین هاست.


3- ایجاد رابطه بلندمدت با نفوذگران
روابط دراز مدت با رهبران عقاید، منافعی را برای سازمان ها به وجود می آورد. مدیران اجرایی و تیم های مدیریت را در تدوین و اجرای راهبردهای رسانه های اجتماعی را درگیر کنید


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد