درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36526صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 5 مهر 1400 - 21:48
روابط عمومی دو
در دوره 2، اگر هر فردی یک خود انتشار باشد پس یک عامل تاثیرگذار نیز هست و با این توضیح، اگر یک عامل تاثیرگذار باشد پس یک فرد روابط عمومی است.
  

· اصولاً روابط عمومی با جامعه بزرگتری از آن رسانه های سنتی که ما با آن ها کار می کردیم سر و کار دارد و از طریق اینترنت به فرد فرد اعضای جامعه دسترسی پیدا می کند. همچنین روابط عمومی با رسانه ها مثل محل پخش اخبار رفتار نمی کند زیرا این رسانه ها هستند که باید به پیشنهاد مشتریان مان علاقه نشان دهند. (تام بایرو)


· روابط عمومی 2 صورت رشد یافتۀ روابط عمومی است.
روابط عمومی امروزه فقط شامل گزارش های رسانه ها نیست، بلکه در مورد تمام مکالمات موجود می باشد.


هرچند که روابط عمومی 2 هنوز خیلی به روابط عمومی سنتی شبیه است، با این حال ابزار و روش هایی دارد که به افراد روابط عمومی کمک می کند تا بخشی از مخاطبان و مکالمات جدید باشند. روابط عمومی بیش از هر وقت دیگری مشارکتی شده است. (میشل پارینکوف)


· روابط عمومی 2 نامگذاری دوباره روابط عمومی است برای اینکه درک صنعتی رسانه های جمعی را نشان دهد. تغییر الگو- واقعاً هم تغییر الگو است زیرا روابط عمومی دگرگون شده است- در این است که افراد روابط عمومی مجبور هستند به گذشته آن بازگردند، و بخشی از مکالماتی فراتر از رسانه ای شوند. یعنی باید کم کم از نقش دروازه بانی در بیایند و پلی باشند که مخاطبان قدیم و جدید را به هم می پیوندد.
(جرمی پیر)

· در دوره 2، اگر هر فردی یک خود انتشار باشد پس یک عامل تاثیرگذار نیز هست و با این توضیح، اگر یک عامل تاثیرگذار باشد پس یک فرد روابط عمومی است. امروزه هر فردی قادر به بهبود و تاثیر بر جامعه اش است. پس روابط عمومی 2 درباره شهرت است که هر روز مهم تر،ضروری تر و رایج تر می شود. تفاوت اینجاست که اکنون کنترل اوضاع از شرکت ها به دست مصرف کنندگان افتاده است. شرکت ها دیگر نمی توانند مواردشان را پنهان کنند – آنها ناچارند که به سمت مکالمه و ارتباط با مشتریان شان پیش روند. (دونا سوکوسکی)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد