درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36148صفحه نخست » دوشنبه، 26 آذر 1397 - 19:29
روسیه از تمام شبکه‌های اجتماعی مطرح برای دخالت در انتخابات آمریکا بهره برده است
یک گزارش تازه در آمریکا حاکی از آن است که روسیه از تمام شبکه‌های اجتماعی مطرح برای اعمال نفوذ در انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ استفاده کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک گزارش تازه در آمریکا حاکی از آن است که روسیه از تمام شبکه‌های اجتماعی مطرح برای اعمال نفوذ در انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ استفاده کرده است.

براساس این تحقیقات این شبکه‌ها برای اشاعه پروپاگاندا و تبلیغات جهت‌دار وهدفمند سیاسی از سوی روسیه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

این گزارش که بخش‌هایی از آن منتشر شده قرار است در هفته جاری توسط سنای آمریکا منتشر شود تا گستره کارزار ضداطلاعات روسیه در آستانه انتخابات آمریکا در سال ۲۰۱۶ را عیان کند.

نویسندگان این گزارش از "همکاری ناهماهنگ و با تاخیر" شرکت‌های تکنولوژی برای تهیه گزارششان انتقاد کرده‌اند.

این گزارش توسط شرکت گرافیکا، که متخصص تحلیل شبکه‌های اجتماعی است و با همکاری پروژه پروپاگاندای کامپیوتریزه در دانشگاه آکسفورد تهیه شده است.

این اولین تحلیل داده‌های میلیون‌ها پستی است که در ایام انتخابات آمریکا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شدند.

شرکت‌های گوگل، توییتر و فیسبوک این پست‌ها را به عنوان بخشی از کارزار روسیه شناسایی کرده‌اند و به کمیته اطلاعات و امنیت سنا ارائه دادند.

فیسبوک و توییتر پیشتر مدارک نفوذ روسیه در این دو شبکه را علنی کرده‌اند اما از میزان نفوذ کارزار روسیه در سایر شبکه‌های اجتماعی اطلاع چندانی در دست نیست.

براساس گزارش تازه شبکه‌های یوتیوب، تامبلر، پی‌پل و گوگل‌پلاس نیز همگی دستخوش این کارزار سیاسی قرار گرفته‌اند و روسیه با شیوه‌های مختلف از جمله بازاریابی دیجیتال تلاش کرده مخاطبان را در تمامی شبکه‌ها هدف بگیرد.

کمیته سنا هنوز اعلام نکرده که نتایج این تحقیق را تایید می‌کند یا نه با این همه قرار است آن را در کنار گزارشی دیگر منتشر کند.

 


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد