درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35667صفحه نخست » سه شنبه، 29 آبان 1397 - 13:26
۴ ترند بازاریابی و پیش‌بینی‌ها برای سال ۲۰۱۹
در این مقاله با دنبال کردن ترند بازاریابی 2019، به دنبال پیشنهاد بهتری برای کسب و کارها هستیم تا بتوانند طرح بازارابی خود با این رویکرد بهتر ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این مقاله با دنبال کردن ترند بازاریابی 2019، به دنبال پیشنهاد بهتری برای کسب و کارها هستیم تا بتوانند طرح بازارابی خود با این رویکرد بهتر ببینند.

همیشه با سال جدید ما به فکر تغییرات از جمله در برنامه بازاریابی کسب وکار خود هستیم. خیلی از بازاریاب ها هم به دنبال تغییری با ترک حاشیه امن در کار خود هستند. دلیل این کار می تواند تمایل به دست آوردن سود بیشتر و یا گرایش به پیشرفت باشد.

 

حتما بخوانید:  روند بازاریابی دیجیتال در سال 2018

در اینجا چهار روش وجود دارند که می توانید برای اجرای ایده‌ های جدید در بازاریابی خود از آن استفاده کنید. همراه با ترند های جدید بازاریابی، ۴ پیش‌ بینی وجود دارد که بر پایه تحقیقات انجام‌ شده در طول سال 2018 مورد اشاره قرار خواهند گرفت.

در پایان سال، می‌ توانید آن‌ ها را مرور کنید و ببینید که چقدر دقیق بوده است.


ترند ۱: اتوماسیون و یادگیری ماشین توسط بازاریاب ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
یکی از بهترین ترند در سال ۲۰۱۹، اتوماسیون بازاریابی خواهد بود. با این حال، شما می‌ توانید اتوماسیون را به عنوان شاخه‌ ای از یادگیری ماشین در نظر بگیرید.

پس به دنبال این مورد باشید:
چطور می‌توانید با استفاده از سیستم‌های خودکار به اهداف بازاریابی خود دست یابید؟
 

بر طبق گفته The Smart Insight ، اتوماسیون بازاریابی بهترین ترند بازاریابی در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

تاکنون هیچ رویکردی در اتوماسیون وجود ندارد که با همه اندازه‌ ها و انواع کسب و کارها مطابقت داشته باشد، بنابراین :

بازاریاب ها باید برای استفاده از اتوماسیون در کسب‌وکار، اتوماسیون مناسب خود را ایجاد کنند.

خوب است بدانید که:
یادگیری ماشینی از شاخه هوش مصنوعی برای یادگیری رفتارها و گرایش‌های مشتریان استفاده می‌شود.

این روش می‌تواند به شکل اتوماسیون، کاربرد های زیر را داشته باشد:
برای ساده کردن روند وفادارسازی مشتری
پشتیبانی بهتر مشتریان با استفاده از چت باکس ها

برنامه هایی با استفاده از ترکیب چند ویژگی، می توانند باعث شوند که :
سرعت پشتیبانی بالا برود.
مشتری با یک محصول خاص آشنا شود.

ترند ۲: تمرکز بیشتر بر تبلیغات موبایلی و Omni channel ها توسط بازاریاب ها خواهد بود.
بسیاری از بازاریاب ها در سال 2019 فراتر از کامپیوتر های رومیزی فکر می کنند.

تبلیغات موبایلی
آنها درباره  راه های بازاریابی انحصاری از طریق موبایل فکر می کنند. آنها با استفاده از تجربه موبایلی مشتری، کمپین ها و صفحات ورود خاصی ایجاد می کنند.

توجه داشته باشید که این نشان می‌دهد که می توان کمپینی موفق تر با دسترسی راحت تر و خوانایی بهتر در موبایل داشت.

Omni channel
یکی از مزایای مهم استفاده از channel Omni که به رویکرد تبلیغاتی بسیار نزدیک است: در کانال های مختلفی می توان هماهنگ رویکردی مشترک را به صورت کمپین طراحی کرد.

مانند:
کمپین سازماندهی‌شده در فیس بوک برای اشتراک گزاری صفحه فرودی از وب سایت
قرار دادن لینک صفحه فرود مشخصی از طریق لینک بایو در اینستاگرام
پیش بینی می شود که در آینده بازاریابی ۲۰۱۹، شاهد باشیم که بسیاری از بازاریاب ها از این دست رویکردها اتخاذ می‌کنند.

ترند ۳: بازاریابان از ویدئوی زنده در کمپین های خود استفاده می‌کنند.
درست است که استفاده ویژگی ویدیویی زنده در سال ۲۰۱۸ خیلی باب نبوده است.

اما مطمین باشید در سال ۲۰۱۹ بازاریاب ها در این کار خلاق تر خواهند شد.

به لطف شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک، دیدن فیلم‌های زنده در حال تبدیل شدن به بخشی از فعالیت های متعدد تبلیغاتی است.

اگرچه تا به امروز، هنوز هم از استفاده ویدیوی زنده نمی توان داده های خوب و کاملی به دست آورد، با این حال پیشنهاد می کنم از یک صفحه فرود برای نتیجه بهتر استفاده کنید.

 

حتما بخوانید:  چهار راهکار برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی تاثیرگذار

طبق آخرین برسی ها در شبکه های اجتماعی، بازاریاب ها از ابزارهای موجود در شبکه های اجتماعی برای ویدیوی زنده جهت ایجاد تعامل استفاده می‌کنند.

همچنین HubSpot اعلام کرده است که ویدیوی آنلاین در حال تبدیل شدن به یکی از مشهورترین ترندهای بازاریابی ‌است.

در سال 2018 اینستاگرام یک ویژگی ویدیویی جدید را اعلام کرد و بازاریاب ها اکنون می‌توانند از آن استفاده کنند.

خبرخوش این که ویدیو زنده نه تنها توسط شرکت‌های بزرگ با فالورهای زیاد، بلکه شرکت‌های کوچک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.


ترند ۴: برنامه‌های وفاداری مشتری توسط بازاریاب ها ایجاد می‌ شود.
همانطور که می دانید برای بدست آوردن مشتری می بایست زمان زیادی صرف کرد. در نتیجه از دیدگاه بازاریاب ها باید بیشتر بر توسعه برنامه‌های وفاداری مشتری تمرکز کرد.

در این روش به جای یک خرید، تمرکز بر ایجاد روش مشترک بودن و دریافت حق اشتراک است. یکی از مزیت های این روش، کمک به اطلاع رسانی بهتر خدمات و محصولات است.

این مدل اشتراکی، برای شرکت‌های نوپا و نیز کسب و کارهای مستقل کاربرد دارد.

با این حال فراموش نکنید که:
حق اشتراک فقط در صورتی کار می‌کند که مشتری خریدی داشته باشد.

منبع: www.ibazaryabi.com


 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد