درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35201صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 30 مهر 1397 - 09:14
جایزه پدر روابط عمومی ایران به حسن بشیر اهدا شد
جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران در پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی به دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع) اعطا شد.


به گزارش ستاد خبری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، به منظور تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش‌های علمی و تحقیقاتی دکتر حسن بشیر در آیین افتتاحیه پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، هفتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران به ایشان اعطاء شد.

 

تالیف، ترجمه و ویراستاری بیش از 60 عنوان کتاب و دانشنامه، بیش از 150 عنوان مقاله داخلی و خارجی و برگزاری و اجرای ده ها کارگاه و طرح پژوهشی از جمله برخی اقدامات علمی دکتر بشیر در طول سالیان گذشته در عرصه های داخلی و خارجی بشمار می‌روند.
 

معاونت پژوهشی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، مدیریت گروه ارتباطات و دین مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع)، ریاست دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مسئولی و سردبیری چندین نشریه  برخی دیگر از فعالیت‌های عملی ایشان می باشد.

 

دکتر بشیر بیش از ده سال دبیری کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را بر عهده داشته است و برکات زیادی در طول 25 سال گذشته از تلاش های علمی ایشان نصیب جامعه روابط عمومی کشور شده است.

دکتر حمید نطقی (1378-1299)، بنیانگذار روابط عمومی نوین ایران، برای همیشه طرز تفکر ما را در مورد روابط عمومی تغییر داد. وی از طریق دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، که خود در شکل دهی آن نقش بسزایی داشت به تربیت نیروهای جوان، خوشفکر، مردم دوست و آشنا به مبانی ارتباطات انسانی و اجتماعی پرداخت.

موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برای ادای احترام به دکتر نطقی و بزرگداشت ارزش هایی که او از آن ها حمایت می کرد، به معرفی جوایز و تندیس دکتر نطقی پرداخت.

 

گفتنی است موسسه کارگزار روابط عمومی از سال 1383 جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران را در دو سطح ملی و بین‌المللی پایه گذاری کرد و تاکنون این جایزه به پنج شخصیت برجسته علمی بین‌المللی؛ شادروان پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران (25 آبان 1383)، پروفسور جیمز گرونیگ استاد ممتاز روابط عمومی در گروه ارتباطات دانشگاه مریلند کالج پارک آمریکا و مبدع نظریه "تعالی" (26 آبان 1384)، پروفسور علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران (22 آبان 1388)، پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه ایران (19 آذر 1391) و پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ممتاز دانشگاه تهران (23 دی 1393) و دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین (1393) اعطا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد