درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 09:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35096صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 10 آذر 1400 - 14:44
انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای
وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این فصل کانال‌های بسیاری را برای توزیع مقالات رسانه‌ای در اختیار شما می‌گذارد. اما این سؤال باقی است که «کدام کانال برای مقاله من قابل استفاده است؟» جواب این سؤال کار ساده‌ای نیست و به مقصود و هدف پیام‌های شما و مخاطبان بستگی دارد. در زیر به برخی توضیحات اشاره می‌کنیم:


نامه بهترین و با صرفه‌ترین روش، برای توزیع مقالات به رسانه‌های محلی و منطقه‌ای است. پستخانه‌ها برای پست بسته‌های رسانه‌ای به مناطق و محله‌های مختلف، قابل اطمینان هستند.


دورنگار برای فرستادن خبرهای فوری، اخطاریه‌ها و پیشنهادهای فوری به رسانه‌ها مناسب است. روش خوبی برای توزیع تمامی مقالات خبری نیست.


خدمات الکترونیکی بهترین راه برای توزیع خبرهای اقتصادی به روزنامه‌های بزرگ و نشریات خبری اصلی در یک منطقه یا در سطح بین‌المللی است. اعلامیه‌های ملی درباره‌ تولیدات و محصولات جدید را نیز می‌توان از طریق خدمات الکترونیکی فرستاد. همچنین رسانه‌های جدید، ما را از بسیاری از رسانه‌های قدیمی بی نیاز ساخته است.


مؤسسات جایگزینی مقالات برای رساندن اخبار به روزنامه‌های محلی و هفته نامه‌های کوچک مناسب است، بهترین راه برای فرستادن مقالات مهم است. وقتی می‌خواهید اعلامیه‌ای درباره‌ محصولات و تولیدات یک سازمان بدهید.


سی دی‌ها و دی وی دی‌ها بهترین راه برای گرفتن کپی از مقالات است. البته بطور کلی برای توزیع مقالات قابل قبول نیست.


• پست الکترونیکی برای توزیع عقاید خبری به روزنامه‌نگاران و سردبیران و پاسخ به سؤالات رسانه‌ها و فرستادن مقالات خبری خوب است – اما تنها در صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روزنامه‌نگار این روش را درخواست کند.


سایت‌های وب مکانی برای پست مقالات خبری و کپی مقالات برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن است.


شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های موبایلی مکانی مناسب برای پست پیام‌ها، اخبار، اعلامیه‌ها و مقالات خبری برای رجوع احتمالی خبرنگاران به آن و همچنین مخاطبان بطور مستقیم است.


وقتی می‌خواهید به کارتان عمومیت دهید، باید از چندین راه برای توزیع آن استفاده کنید. اگرچه، هر کانالی خصوصیات و امتیازات خاص خود را دارد که باید هنگام آماده‌سازی مقاله مورد توجه قرار گیرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد