درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35047صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 13 آذر 1400 - 15:07
تبلیغات سازمانی در روابط عمومی بین المللی
در تبلیغات سازمانی در کشورهای خارجی، شرکت مرکزی باید مراقب نظریاتی که در هر یک از این کشورها در مورد آن سازمان مطرح می‌شود باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در تبلیغات سازمانی در کشورهای خارجی، شرکت مرکزی باید مراقب نظریاتی که در هر یک از این کشورها در مورد آن سازمان مطرح می‌شود باشد. برای مثال، اظهار نظر در مورد یکی از شعب خارجی، مثلاً اینکه شعب اصلی با مشکل مالی مواجه است، باعث تغییر قیمت سهام آن شرکت در اروپا می‌شود و یا هر گونه نظر اشتباهی، در خارج از کشور ممکن است مذاکرات شرکت مرکزی برای خرید یا فروش یک شرکت خارجی را به خطر بیندازد.


آنچه در شعب اصلی بیان می‌شود تأثیر زیادی بر شعب سایر کشورها دارد. به دلیل انتقال سریع اخبار، این تأثیر می‌تواند بسیار جدی باشد. برای مثال، رئیس یک شرکت در مصاحبه‌اش با یکی از نشریات اقتصادی مطرح کرد که وضعیت شرکت عالی است و سال آینده سال بسیار خوبی خواهد بود. در همان زمان، شعبه فرانسوی این شرکت که پول زیادی از دست داده بود در حال مذاکره با اتحادیه‌های فعال بود. این اتحادیه‌ها با استناد به گفته شرکت مرکزی که در مطبوعات فرانسوی نیز منعکس شده بود، رویه سختگیرانه‌تری را اتخاذ کرد. البته حقایق نباید مخفی شوند و برخی قوانین آمریکایی افشای اطلاعات درباره درآمدهای شرکت را الزامی می‌شمرند: اما شعبة فرانسوی باید محتاط‌تر عمل نموده و احتمال چنین اظهار نظرهایی را در نظر می‌گرفت و در مذاکراتش آن را لحاظ می‌نمود.


در موردی دیگر، در مصاحبه‌ای، مدیر یک شرکت امریکائی تعطیلی برخی شعب خارجی را اعلام کرد، و این در حالی بود که شرکت‌های محلی هنوز در این مورد با اتحادیه‌های کشورهایشان مذاکره نکرده بودند، و این مذاکرات یک الزام قانونی بود. در نتیجه، به توافق رسیدن با کارمندان محلی برای شرکت بسیار مشکل شد و هزینه‌های تعطیلی بسیار بیش از مقدار مورد نیاز بود.


حتی اظهار نظر رئیس شرکت در حمایت از دولت امریکا می‌تواند برای کارکنان شعبات آن شرکت در کشورهایی که مخالف سیاست‌های امریکا هستند، ناخوشایند باشد.


با استفاده از بخش روابط عمومی در شرکت‌های محلی، برخی از این مشکلات قابل اجتناب خواهند بود. باید لااقل سالی یکبار جلسات روابط عمومی در سطح شرکت برگزار شود، تا در مورد مسائل حساس تبادل نظر شده و هشدارهای لازم داده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد