درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34866صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگارییکشنبه، 28 آذر 1400 - 15:01
سبقت پیام رسان ها از شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی دیگر نمی توانند رویکرد مناسبی برای بازاریابی یا روابط عمومی باشند، زیرا برنامه های پیام رسان این روزها 1.3 میلیارد کاربر فعال بیشتر از شبکه های اجتماعی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اپلیکیشن های پیام رسان با 1.3 میلیارد کاربر فعال روزانه، تعداد کاربران شبکه های اجتماعی را پشت سر گذاشتند.
 
 رسانه های اجتماعی دیگر نمی توانند رویکرد مناسبی برای بازاریابی یا روابط عمومی باشند، زیرا برنامه های پیام رسان این روزها 1.3 میلیارد کاربر فعال بیشتر از شبکه های اجتماعی دارند. این موضوع توسط یک متخصص و مدیر بازاریابی در رویداد SEMrush و اظهارات لری کیم، کارشناس بازاریابی دیجیتال در کنفرانس INBOUND 2018 نیز به تائید رسیده است.
 
 پیش از این گزارش شده بود که ۲ میلیارد کاربر، ماهانه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می ‌کنند، اما در بررسی ‌های اخیر، استفاده روزانه از این اپلیکیشن‌ ها مدنظر قرار داده شده است. با این حال برای برنامه های پیام رسانی از جمله مسنجر فیسبوک و خدمات مبتنی بر chatbot این خدمات به جای استفاده روزانه، استفاده ماهانه مد نظر قرار گرفته بود. این مسئله موجب شده کاربرانی که ماهانه اپلیکیشن ‌های شبکه ‌های اجتماعی خود را چک می‌ کنند، در آمار کنونی به حساب نیایند و میزان استفاده‌ کاربران از اپلیکیشن‌ ها نیز بررسی شود.
 
 کیم اعتقاد دارد که در این مقایسه، تمایز میان سیستم عامل ها در استفاده از روش های ارتباطی جایگزین میان کسب و کار و مصرف کنندگان و مشترکین لحاظ شده است. او مدعی شده که پیام رسان ها به علت ماهیتشان موجب می شوند که همگی روزانه بیشتر سراغ آنها بروند و این مسئله، شمار کاربران روزانه‌‌ آنها را نسبت به شبکه ‌های اجتماعی بیشتر می‌ کند.
 
 این مسئله پیامدهایی را نیز متوجه سرویس های ایمیل کرده است و رقم استفاده روزانه ایمیل ها روز به روز در حال کاهش است. با محبوب‌ تر شدن سرویس پیام ‌رسان‌ های مختلف ممکن است کم کم ایمیل‌ ها هم به فراموشی سپرده شوند و دیگر شخصی سراغ استفاده از آنها نرود. در حال حاضر، ۲۰ درصد پیغام ‌های ارسالی به پیامرسان ها توسط کاربران باز می‌شوند. در حالی که این رقم برای ایمیل‌ها به یک درصد می‌رسد. به این معنی که از 100 گیرنده ارتباط، 1 نفر اقدام به باز کردن ایمیل خود می کند.
 
 علاوه بر این برنامه های پیام رسان به طور کاملا متفاوتی در حال برقراری تعامل میان افراد هستند. به عنوان مثال مخاطبان در یک برنامه پیام رسان مانند تلگرام، می توانند افراد، شرکتها، گروه ها و… مختلفی را شامل شوند. در واقع به جای چت های فردی و متمایز می توان به صورت گروهی نیز بر تعاملات جمعی متمرکز شد. این ویژگی ها همه سبب جذابیت پیام رسان ها نسبت به شبکه های اجتماعی و بالا بردن نرخ کاربران آن شده است.
 منبع: کالاسودا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد