درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34500صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 15:43
بازدید کریمی از اداره کل روابط عمومی بانک ملّی ایران در روز خبرنگار
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در معرفی خدمات و فعالیت های بانک به رسانه ها و جامعه، گفت: ما در عصر ارتباطات به سر می بریم و اهمیت روابط عمومی، بیش از پیش نمایان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر نقش موثر روابط عمومی در معرفی خدمات و فعالیت های بانک به رسانه ها و جامعه، گفت: ما در عصر ارتباطات به سر می بریم و اهمیت روابط عمومی، بیش از پیش نمایان است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی که به همراه سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی همزمان با روز خبرنگار در اداره کل روابط عمومی بانک حضور پیدا کرده بود، ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، اظهار کرد: خوشبختانه تیم روابط عمومی بانک متحول شده و مجموعه مدیریتی بانک از شرایط کنونی رضایت دارند.
 
 وی ادامه داد: روابط عمومی علاوه بر این که اخبار روزانه بانک را پوشش می دهد، باید در خبرسازی هم پیشتاز باشد.
 
 کریمی با اشاره به این که ارتباط بانک ملی ایران با رسانه ها خوب و اثرگذار است، افزود: امیدواریم این رابطه هر روز عمیق تر شود.
 
 عضو هیات مدیره بانک با تاکید بر این که روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، گفت: روابط عمومی اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان است و از این رو مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.
 
 وی با بیان این که هر سازمانی از جمله بانک برای رشد به ارتباطات داخلی و خارجی نیاز دارد، افزود: در دنیای امروز دیگر سازمان نمی تواند فقط به درون خود محدود شود و نقش ارتباطات برون سازمانی و معرفی محصولات به مشتریان، انکار ناپذیر است.
 
 کریمی با اشاره به این که روابط عمومی قوی، همه بخش های سازمان را شکوفا می کند، اظهار کرد: امروز بانک ملی ایران به خوبی توانسته در بخش های مختلف جامعه اثرگذار باشد.
 
 وی نقش «کانون جوانه ها» که محصول تولید و اجرا شده در روابط عمومی است را در توسعه فرهنگ بانکداری و پس انداز بین کودکان و نوجوانان بسیار موثر دانست و گفت: سهامداران، کارکنان و مشتریان، هر سه مخاطب روابط عمومی بانک هستند و روابط عمومی باید در ارتباط گرفتن با این مخاطبان پیشتاز باشد.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران حضور قوی و حرفه ای روابط عمومی را در پایداری و توسعه جایگاه بانک و برندسازی سازمان بسیار موثر دانست.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد