شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : بازديد كريمي از اداره كل روابط عمومي بانك ملّي ايران در روز خبرنگار
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 - 15:43 کد خبر:34500
عضو هيات مديره بانك ملي ايران با تاكيد بر نقش موثر روابط عمومي در معرفي خدمات و فعاليت هاي بانك به رسانه ها و جامعه، گفت: ما در عصر ارتباطات به سر مي بريم و اهميت روابط عمومي، بيش از پيش نمايان است.
شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- عضو هيات مديره بانك ملي ايران با تاكيد بر نقش موثر روابط عمومي در معرفي خدمات و فعاليت هاي بانك به رسانه ها و جامعه، گفت: ما در عصر ارتباطات به سر مي بريم و اهميت روابط عمومي، بيش از پيش نمايان است.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، برات كريمي كه به همراه سعداله عيسي زاده مدير امور حوزه مديريت و روابط عمومي همزمان با روز خبرنگار در اداره كل روابط عمومي بانك حضور پيدا كرده بود، ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين اداره كل، اظهار كرد: خوشبختانه تيم روابط عمومي بانك متحول شده و مجموعه مديريتي بانك از شرايط كنوني رضايت دارند.
وي ادامه داد: روابط عمومي علاوه بر اين كه اخبار روزانه بانك را پوشش مي دهد، بايد در خبرسازي هم پيشتاز باشد.
كريمي با اشاره به اين كه ارتباط بانك ملي ايران با رسانه ها خوب و اثرگذار است، افزود: اميدواريم اين رابطه هر روز عميق تر شود.
عضو هيات مديره بانك با تاكيد بر اين كه روابط عمومي مدون و برنامه ريزي شده يكي از ابزارهاي قوي مديريت افكار است، گفت: روابط عمومي اصلي ترين حلقه ارتباط بين مديران و كاركنان است و از اين رو مسئوليت خطيري در فرآيند دسترسي مديران و افكار جمعي كاركنان دارد.
وي با بيان اين كه هر سازماني از جمله بانك براي رشد به ارتباطات داخلي و خارجي نياز دارد، افزود: در دنياي امروز ديگر سازمان نمي تواند فقط به درون خود محدود شود و نقش ارتباطات برون سازماني و معرفي محصولات به مشتريان، انكار ناپذير است.
كريمي با اشاره به اين كه روابط عمومي قوي، همه بخش هاي سازمان را شكوفا مي كند، اظهار كرد: امروز بانك ملي ايران به خوبي توانسته در بخش هاي مختلف جامعه اثرگذار باشد.
وي نقش «كانون جوانه ها» كه محصول توليد و اجرا شده در روابط عمومي است را در توسعه فرهنگ بانكداري و پس انداز بين كودكان و نوجوانان بسيار موثر دانست و گفت: سهامداران، كاركنان و مشتريان، هر سه مخاطب روابط عمومي بانك هستند و روابط عمومي بايد در ارتباط گرفتن با اين مخاطبان پيشتاز باشد.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران حضور قوي و حرفه اي روابط عمومي را در پايداري و توسعه جايگاه بانك و برندسازي سازمان بسيار موثر دانست.