درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34365صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 11 مرداد 1397 - 13:58
روابط عمومی ها در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های اقتصادی نقش موثری دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی ها در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های اقتصادی نقش موثری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی ها در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های اقتصادی نقش موثری دارند.
 

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی بهنام عضو کمیته داوران دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در ایفای نقش و عملکرد مسئولانه بنگاه ها اشاره کرد و تاکید داشت روابط عمومی ها می توانند به عملکرد شفاف بنگاه که به اعتماد و اعتبار اجتماعی منجر خواهد شد کمک شایانی کنند و با ایجاد کانال های ارتباطی موثر دوسویه بین بنگاه و جامعه ذینفعان در نیاز سنجی بین سازمان و جامعه هماهنگی و همراهی بالایی را ایجاد کرده تا سازمان بتواند در طراحی عملکرد مسئولانه خود موفق عمل نماید و ذینفعان در این فرآیندها دیده شوند.

عضو هییت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به بنگاه های اقتصادی که در دومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی حضور داشتند پیشنهاد داد از پتانسیل کارشناسان روابط عمومی های در ایفای نقش مسئولانه بنگاه های خود بیشتر بهره برده و اگر فاقد واحد روابط عمومی هستند هر چه سریعتر به راه اندازی و توسعه بخش مهم و استراتژیک ارتباطات و روابط عمومی خود مبادرت ورزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد