شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- روابط عمومي ها در ايفاي نقش مسئولانه بنگاه هاي اقتصادي نقش موثري دارند.
به گزارش خبرگزاري برنا، مرتضي بهنام عضو كميته داوران دومين جايزه مسئوليت اجتماعي بنگاه هاي اقتصادي با تاكيد بر نقش روابط عمومي ها در ايفاي نقش و عملكرد مسئولانه بنگاه ها اشاره كرد و تاكيد داشت روابط عمومي ها مي توانند به عملكرد شفاف بنگاه كه به اعتماد و اعتبار اجتماعي منجر خواهد شد كمك شاياني كنند و با ايجاد كانال هاي ارتباطي موثر دوسويه بين بنگاه و جامعه ذينفعان در نياز سنجي بين سازمان و جامعه هماهنگي و همراهي بالايي را ايجاد كرده تا سازمان بتواند در طراحي عملكرد مسئولانه خود موفق عمل نمايد و ذينفعان در اين فرآيندها ديده شوند.
عضو هييت مديره انجمن روابط عمومي ايران به بنگاه هاي اقتصادي كه در دومين جايزه مسئوليت اجتماعي شركتي حضور داشتند پيشنهاد داد از پتانسيل كارشناسان روابط عمومي هاي در ايفاي نقش مسئولانه بنگاه هاي خود بيشتر بهره برده و اگر فاقد واحد روابط عمومي هستند هر چه سريعتر به راه اندازي و توسعه بخش مهم و استراتژيك ارتباطات و روابط عمومي خود مبادرت ورزند.