درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:09   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33902صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 29 خرداد 1397 - 00:30
بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد در باره بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد
به دنبال بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد که در هنگام تنزل جایگاه این روابط عمومی اعتراض کرده بود، با صدور بیانیه ای از این اقدام استقبال کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به دنبال بازگشت جایگاه اداره کلی روابط عمومی استانداری یزد، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد که در هنگام تنزل جایگاه این روابط عمومی اعتراض کرده بود، با صدور بیانیه ای از این اقدام استقبال کرد.

 متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

به نام خدا
انتشار خبر بازگشت جایگاه روابط عمومی استانداری یزد به سطح اداره کل موجب خوشنودی و امیدواری مدیران و کارگزاران ارتباطات و روابط عمومی در استان گردید.

 انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد ، بازگشت جایگاه اداره کل روابط عمومی را گام نخست برای توجه مسئولان به اهمیت آرمان ها و رسالت های خطیر نهاد روابط عمومی می داند و ضمن تقدیر از عوامل موثر در این رخداد ؛ توجه استاندار محترم و مدیران ارشد استانداری و استان را به ضرورت تعامل و ارتباط مستقیم و مستمر و موثر بالاترین مقام در هر دستگاه اجرایی با مدیر روابط عمومی آن دستگاه و برخورداری از مشاوره های کارشناسی آنان جلب می نماید.

این انجمن به دنبال تنزل جایگاه روابط عمومی در استانداری یزد، اهتمام خود را برای نقادی و آگاهی بخشی در این خصوص به کار بسته و به روش های مختلف اعم از صدور بیانیه و طرح موضوع در ملاقات ها و نشست ها و در قالب بیان نظرهای علمی و کارشناسی؛ مراتب اعتراض خود را اعلام نموده است.

اینک انجمن درخواست دارد تا وضعیت نهایی چارت تشکیلاتی روابط عمومی استانداری یزد با توجه به نامه نگاری های سازمان اداری و استخدامی کشور، برای داوری صحیح به طور شفاف اطلاع رسانی شود .

انجمن معتقد است تنزل جایگاه روابط عمومی می تواند نمادی از بی توجهی به پاسخگویی و مسئولیت پذیری باشد و بازگشتِ این جایگاه را نشانه ای از اهتمام مسئولان و مدیران به پاسخگویی تلقی می نماید که اینک جامعه ایران بیش از پیش تشنه آن است .

در این میان ارتباط صحیح و مسئولانه رسانه و کارگزاران دولتی حائز اهمیت است که به نظر می رسد در حال حاضر به یک ارتباط یکسویه مبدل شده است ، فروکاسته شدن جایگاه روابط عمومی ها به عنوان واحد تولید خبر و یکسویه شدن تصویر و صدای مسئولان از آسیب های جدی است که انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد خواستار توجه جدی به آن و اصلاح نگرش هاست .

ما ضمن تاکید بر حفظ جایگاه راهبردی روابط عمومی در سازمان، به عنوان بستر مناسب فعالیت جدی روابط عمومی؛ ارتقای سطح تعامل استاندار محترم و مدیران ارشد استان با مدیران روابط عمومی و همچنین ارتقای دانش، بینش و مهارت های ارتباطی مدیران دستگاه های اجرایی و نیز مدیران روابط عمومی ها را ضرورتی مهم می دانیم.

باید تاکید کنیم «روابط عمومی» و «رسانه» در پرتوِ شناخت جایگاهشان توسط خود و مدیران دستگاه های اجرایی و در صورت عمل عالمانه و ماهرانه به وظایف تخصصی خود به عنوان دو بال می تواند جامعه مدنی را در کاستن و رفع شکاف ارتباطی میان دولت و ملت یاری رسانده و موتور محرکه توسعه و پیشرفت میهن اسلامی مان ایران عزیز باشد.

انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد - خرداد 1397
 



 





 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد