درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 12:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33767صفحه نخست » گفتگوچهارشنبه، 23 خرداد 1397 - 13:25
دکتر امیر مسعود مظاهری مدرس دانشگاه: روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند
در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جایگاه پژوهش در روابط عمومیها یکی از عواملی است که می تواند زمینه ورود تکنولوژی های نوین ارتباطی درعرصه ارتباطات وروابط عمومی را تسریع بخشد. چنانچه شاهدیم حتی ذایقه مردم وسبک زندگی ها در حال تغییر کردن است و بنابر این اصل لازم و ضروری است که سازمان های مختلف هر چند وقت یک بار با انجام مطالعات اجتماعی این تغییر ذائقه ها و علایق و سلیقه ها را در جامعه شناسایی کنند و بتوانند محتوای متناسب با آن را تولید کنند و با توجه به این علایق اجتماعی که شکل گرفته و وجود دارد پیامهایی را که ارائه می کنند بر مخاطبان اثر گذار باشد. در واقع از این منظر پژوهش میتواند در شناسایی راهکارها و روش هایی که در برابر مخاطبان اتخاذ میشود کمک کننده باشد.

در حال حاضر روابط عمومی ها پژوهش محور نیستند بلکه اگر هم پژوهشی انجام شود جنبه تزیینی دارد تا اینکه بخواهند آن را در تصمیم گیری ها و هدف گذاری مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته ی حائز اهمیت این که کسانی که پژوهش انجام میدهند محقق اصلی نیستند بلکه کار پژوهش به سازمانها یا اشخاصی واگذار می شود که عمدتاصلاحیت کافی دراین حوزه راندارند و حتی درجه بندی علمی ندارند.حتی اساتید دانشگاه هم از طریق واسطه ها در کارهای پژوهشی وارد می شوند وطرح های پژوهشی به صورت مستقیم به آنها واگذار نمی شود که همه این عوامل آسیب هایی است که در رابطه با تحقیق و پژوهش درروابط عمومی ها باید به آنها پرداخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد