درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32876صفحه نخست » شنبه، 19 اسفند 1396 - 23:51
ژاپن و انقلاب بزرگ در دنیای ربات سازی
ژاپن به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2020 از ربات‌های پیشرفته در در تمام عرصه‌های زندگی استفاده کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ژاپن به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2020 از ربات‌های پیشرفته در در تمام عرصه‌های زندگی استفاده کند.

مسئولان پروژه ربات سازی در ژاپن تصمیم گرفته‌اند که بیش از هرجای دیگر در جهان، دنیای ربات سازی را دگرگون کنند

حال سئوالی که در اینجا باید به آن جواب داد شود این است که آیا پیشرفت صنعت ربات سازی به نفع انسان‌هاست یا به رقیبی برای گرفتن فرصت‌های شغلی برای بشر تبدیل خواهد شد.

ژاپن از مهمترین کشورهای جهان در زمینه ربات سازی است.این کشور در صنعت ربات سازی دست به انقلاب بزرگی زده است.

یکی از مخترعان در تیم توسعه روبات ژاپن، می گوید که این ربات در چند سال آینده، به رفیقی خوش برخورد برای همه تبدیل خواهد شد.

اما به گفته مخترع ماهیت عملکرد این روبات ها متفاوت است برخی برای سرگرمی وبرخی دیگر از آنها برای انجام کارهاى سخت، مانند حمل اشیاء سنگین و غیره بکار گرفته می‌شود.

آمار نشان می دهد که در صد جمعیت ژاپن تا 20 سال آیند به میزان 12% کاهش می یابد و تخمین زده می شود که 35 درصد از جمعیت این کشور به بیش از 65 سال سن خواهند داشت بنابرین به نظر می رسد که جبران این کاهش را ربوت‌ها برطرف خواهند کرد.

روبات‌ها می توانند وظایفی مانند پذیرش و استقبال از مردم در دفاتر شرکت‌ها هتل‌ها را انجام دهند، همچنین می توانند کارهای پیچیده تری مانندآشپزی در رستوران ها را انجام دهند و جایگزین کارگران در فروشگاه های «فست فود» شوند.

ژاپن برای ایجاد پیشرفت در صنعت ربات سازی بیش از یک و نیم میلیارد دولار هزینه کرده است.

کارشناسان معتقدند که ربات‌ها مانند همه چیز می توانند در جنبه مثبت و منفی از آنها استفاده کرد درست مانند یک چاقو که هم در بریدن نان و کندن پوست میوه می توان از آن استفاده مثبت کرد و هم به عنوان ابزاری منفی برای قتل انسان‌ می شود از آن استفاده کرد بنابرین به نحوه به کارگیری ربات توسط انسان بستگی دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد