درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32353صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیدوشنبه، 25 دی 1396 - 22:49
انجمن متخصصان روابط عمومی، پژوهشگر و عضو هیات علمی انتخاب می کند
دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی از انتخاب پژوهشگر و عضو هیات علمی بدون رابطه استخدامی برای این انجمن خبر داد.


دکتر حسین امامی، با بیان این مطلب گفت: این انجمن قصد دارد به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی استادان، فارغ التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم ارتباطات، مدیریت رسانه و روابط عمومی نسبت به انتخاب پژوهشگر و همچنین عضو هیات علمی در سطح این انجمن مبادرت ورزد.


وی گفت: این تصمیم به تصویب هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران رسیده است و بر این اساس در مرحله اول برای جذب پژوهشگر چهار دپارتمان جدید در این انجمن تعریف شده است.


نائب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام اینکه این امر یک حمایت معنوی از مدرسان توانمند و پژوهشگران فعال این حوزه و به عنوان مسئولیت اجتماعی این انجمن است تصریح کرد: جذب پژوهشگر و یا عضو هیات علمی به منزله رابطه استخدامی نمی باشد و همچنین با رویه موجود در وزارت علوم و یا سایر دانشگاه ها اعمال می شود متفاوت است.


وی افزود: با توجه به ماهیت تخصصی فعالیت های انجمن و اینکه بخش عمده ای از مخاطبان و اعضای انجمن را دانشگاهیان تشکیل می دهد این یک اقدامی است تا بتواند با گردهم آوردن مدرسان و پژوهشگران این حوزه موجب ارتقای دانش و مهارت بخش های مختلف روابط عمومی سازمان ها شود.


دکتر حسین امامی خاطرنشان کرد: انتخاب پژوهشگر و اعضای هیات علمی، خدمات تخصصی انجمن متخصصان را برای سازمانها و شرکتها که نیاز به برگزاری دوره های آموزشی و یا انجام امور مشاوره و پژوهشی دارند مهیا خواهد کرد.


وی با اعلام اینکه چهار دپارتمان جدید پژوهشی در این انجمن فعال شده است گفت: دپارتمانهای ارتباطات رسانه ای، فضای مجازی، تبلیغات وانتشارات و مخاطب شناسی ایجاد شده که پژوهشگران حوزه روابط عمومی که پیش از این سابقه پژوهشی در این حوزه ها را دارند می توانند در یکی از این دپارتمانها عضو شوند.


وی با بیان اینکه در آینده دپارتمانهای دیگری نیز به این مجموعه ها اضافه خواهد شد گفت: متعاقبا شرایط جذب اعضای هیات علمی و پژوهشگر در انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام می شود.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد