درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:34   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31621صفحه نخست » چهارشنبه، 3 آبان 1396 - 13:11
توجه، مساله اصلی تبلیغات برند
تبلیغات برند جدید در حال تغییر از معیارهای سنتی دیجیتال بر مبنای کلیک، به سمت معیار جدید توجه در تبلیغات برند است. امروزه حجم زیاد نوآوری ما را به اینجا رسانیده است. اندازه ی تبلیغات، فرمت آنها، کاربری آنها، تکنیک های هدف گیری و روش های خرید آنها این نوآوری ها هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تبلیغات برند جدید در حال تغییر از معیارهای سنتی دیجیتال بر مبنای کلیک، به سمت معیار جدید توجه در تبلیغات برند است.
امروزه حجم زیاد نوآوری ما را به اینجا رسانیده است.
اندازه ی تبلیغات، فرمت آنها، کاربری آنها، تکنیک های هدف گیری و روش های خرید آنها این نوآوری ها هستند.
در حالی که ما شاهد نوآوری های گسترده هستیم، نوآوری در معیارهای اندازه گیری بسیار کم بوده اند.
اولین پاسخ برای معیار اندازه گیری تعدا کلیک بوده است.
اما این معیار صاحبان تبلیغ کننده ی برند را راضی نمی کند و آنها به دنبال معیارهای جدیدی برای سنجش میزان کارآیی تبلیغ برای برند هستند.
برای شروع برای یافتن یک معیار مناسب برای تبلیغات برند از ابتدا برند را تعریف می کنیم.
برندینگ در واقع ساخت یک ارتباط با مشتری است.
به نحوی که وقتی مشتری ای که به دسته ی مربوط به محصول شما است، وقتی وارد بازار شد، شما در جایگاه اول اولویت های او قرار داشته باشید.
آیا تبلیغات برند باعث گرفتن پاسخ آنی برای برند می شود.
مسلما خیر، برندینگ در واقع مساله ی قصه پردازی است. در مورد یک ایده و اعتماد به آن است.
ارتباطی که بتواند برند با مشتری بسازد زمان می برد.
ما وقتی یک تبلیغی را می بینیم و یا در مورد برند می شنویم احساس اعتماد به برند را نداریم.
ارتباط باید در طول زمان ساخته شود، با تجربه مثبت و پایدار در طول زمان.
این ارتباط ویژه، که اعتماد می آورد را وارن بافت ” حلقه ی پایدار ” می نامد.
برای بهترین برندها این حلقه شکست ناپذیر است.
برای این منظور راه درازی در پیش داریم و هیچ راه میانبری وجود ندارد.

بسیاری از محصولات برند همچنان آفلاین فروخته می شوند.
مساله ی اصلی برای بسیاری بازاریابان برند اینست که بسیاری محصولات برند شده هنوز بخش بزرگ فروششان آفلاین است.
آخرین باری که کوکا یا پپسی خوردید، یا ماشین خریدید، یا حتی یک مشاوره ی چند میلیونی برای کسب و کار خود گرفتید، آنلاین بودند؟
البته استثنائاتی وجود دارد، اما اغلب فروش ها به صورت آفلاین بوده است.
بر اساس اعلام وزارت اقتصاد امریکا تنها 6/4% از کل خرده فروشی های 6 ماهه ی دوم 2014 آنلاین بوده است.
در مقابل همانطور که می دانیم، ما بیشتر وقت خود را آنلاین هستیم، زندگی ما دارد دیجیتالی می شود.
بنابراین یک بازاریاب چگونه باید به طور موثر از دنیای دیجیتال برای ساخت برند خود استفاده کند.
برای افزایش میزان توجه در تبلیغات برند لازم نیست حتما آنلاین باشیم.

دیده شدن یک شروع خوب است
مساله ی اصلی تبلیغات دیجیتال در 20 سال میزان اثرگذاری بوده.
به این معنی که تبلیغ جلوی یک فرد به نمایش در می آمده است و او این شانس را داشته است که تحت تاثیر آن قرار گیرد.
این تبلیغ افکار را به مورد اثر قرار گرفتن تبدیل می کرد، این مساله امروزه به کارآیی قبل نیست.
نصف بیشتر تبلیغاتی که امروزه در اینرتنت مورد استفاده اند، به صورت کامل قابل مشاهده نیستند.
به این معنی که به صورت کامل روی صفحه به نمایش در نمی آیند.
با این وضعیت چگونه می توانیم میزان موفقیت آنرا اندازه گیری کنیم؟ مسلما نمی توانیم.
دیده شدن مساله ی اول برای موفقیت است، چرا که تا وقتی که شما کامل دیده نشوید، مسائل دیگر مهم نیستند.
امروزه دیگر بازارایابی به دنبال این نیست که تبلیغی بخرد که به طور کامل دیده نشود.
تمایل از تبلیغ قدیمی به تمایل امروزه همان قابلیت دیده شدن است.
برای جلب توجه در تبلیغات برند دیده شدن شرط اول است.

توجه، مساله ی اصلی جدید
آیا دیده شدن مساله ی ما را برای برند شدن حل خواهد کرد .
 میزان توجه در تبلیغات برند لز مهمترین مسائل در تبلیغات است.
مسلما دیده شدن از دیده نشدن بهتر است، اما مساله ی مهم تر توجه کردن به تبلیغ است.
مساله ی اول ما این بود که وقتی تبلیغ بالا میامد دیده شود، اما حالا مساله ما فرق می کند، آیا مورد توجه قرار می گیریم.
این مساله ی جلب توجه کمیاب ترین عنصر در میان تبلیغات دیجیتالی امروز است.
بیشترین ارزش را برای عنصر تبلیغی برای بازاریابان مساله ی مورد توجه بودن دارد.
در امروزه روز، ما در بسیاری از کارهایمان حواس پرتی زیادی داریم و بسیاری کارها را موازی کاری می کنیم.
وقتی یک سایت را می بینید چقدر در آن سایت هستید بدون اینکه روی تب ها حرکت کنید.
ما چگونه می توانیم این میزان توجه را اندازه بگیریم .
مساله ی اول تعریف میزان توجه است.
مساله ی دوم مطرح کردن سوالاتی و قرار دادن معیارهایی برای اندازه گیری سنجش میزان توجه است.

معیار توجه
معنی توجه یعنی ” پرداختن توجه ما به موضوعی معین” و برای آوردن یک معیار مشخص ” کشف تبلیغ ” فعلا کفایت می کند.
بعد از کشف تبلیغ توسط کاربر باید پرسید چه مدت آنجا بوده است(زمان مشاهده).
مساله ی بعدی اینست که فرد چه مدت در صفحه است( میزان زمان فعالیت در صفحه ).
ممکن است بخواهیم بدانیم کاربر با تبلیغ تعامل دارد.(تعامل)
مدت زمان تعامل چقدر است( زمان تعامل )
آیا از روی تبلیغ رد شده است( رد شدن )
آیا روی موبایل روی تبلیغ کلیک شده است( کلیک)
آیا کار دیگری کرده است که نشانگر توجه باشد( سرعت اسکرول، عمق اسکرول نیز ممکن است حاوی اطلاعات مفیدی باشد.)
تمام این معیارره به بازاریاب دید بهتری نسبت به محیط تبلیغات می دهد.
با این اطلاعات بازاریاب می تواند بهتر تصمیم گیری کند.
می توانند ابزارهایی بخرند تا میزان توجه را افزایش دهند.
می توانند کمپین را به سمت افزایش توجه پیش ببرند.
نوآوری بعدی قطعا افزایش میزان توجه خواهد بود.
بزرگترین تبلیغات کننده ها در حال تمرکز روی این مساله هستند.
کسی که این مساله ی توجه را از دست بدهد در واقع قدر ت تبلیغات دیجیتالی را از دست داده است.


منبع: enterpreneur 
www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد