درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31591صفحه نخست » یکشنبه، 30 مهر 1396 - 19:37
عناصر اصلی برنامه استراتژیک تبیلغات
برنامه استراتژیک تبلیغات چارچوبی را برای شرکت و آزانس تبلیغاتی فراهم می کند تا با آن میزان موثربودن و رسیدن به اهداف کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برنامه استراتژیک تبلیغات چارچوبی را برای شرکت و آزانس تبلیغاتی فراهم می کند تا با آن میزان موثربودن و رسیدن به اهداف کمپین تبلیغاتی را اندازه بگیرند.

استراتژی تبلیغاتی روش هایی را برقرار می کند تا با آن به اهداف از پیش تعیین شده ی تبلیغاتی خود برسیم.

برنامه تبلیغاتی تاکتیک های خلاقانه ی رسانه را مشخص می کند، بودجه بندی و زمان بندی عناصر استراتژی را مشخص می کند.


استراتژی
استراتژی تبلیغات دیدی وسیع برای کل کمپین تبلیغاتی به ما می دهد.

اگر مثلا هدف تبلیغاتی ما مثلا افزایش برندآگاهی یک برند غذایی مشخص به اندازه ی 25% در یک مکان مشخصی باشد، استراتژی روش دستیابی به این هدف را نشان می دهد.

توصیه های استراتژی می تواند شامل افزایش در معرض دید قرار گرفتن، شناساندن برند به عنوان یک محصول با کیفیت بالا، و تشویق خرده فروشان برای موجود نگه داشتن محصول باشد.


بررسی
تیم مشتریان و آژانس تبلیغاتی اسناد استراتژی را بررسی می کند تا مطمئن شود اهداف بازاریابی را ارضا می کند.

سپس آژانس تبلیغاتی برنامه ی جزئی تری برای تبلیغات فراهم می کند تا استراتژی را پیاده سازی کند.

تبلیغات بدون استراتژی به معنای تضمین برای عدم موفقیت کمپین است.


بنا به مفاهیم سایت adcracker خلاصه ی تبلیغاتی به منزله ی نقشه ی راهی است تا به تیم کمک کند سریع به راه حل برسند.


برنامه
برنامه تعیین می کند چگونه استراتژی را پیاده سازی کنیم.

مثلا برای افزایش آگاهی از برند برنامه می تواند تبلیغات در روزنامه ها، رادیوی محلی و سایت ها باشد.

برای جایگاه سازی برند، برنامه می تواند برای نشان دادن کیفیت محصول خلاقیت به خرج بدهد و به صورت سبک زندگی آنرا معرفی کند.

برنامه می تواند مثلا پیشنهاد تبلیغ از طریق توزیع کننده ها را بدهد تا خرده فروشان و مشتریان را به خرید نمونه و تست نمونه ها تشویق کند.


رسانه
برنامه تبلیغاتی می تواند رسانه را برای تبلیغات تعیین کند.

مخاطبان هدف را تعیین کند، تعداد تبلیغات و هزینه ی آنها را تعیین کند.

برنامه می تواند اندازه ی تبلیغ روزنامه ای را تعیین کند و یا زمان تبلیغات رادیویی را تعیین کند.

همچنین می تواند تعیین کند تعداد تکرار تبلیغات چقدر باشد و یا کل زمان کمپین چقدر باشد.


خلاقیت
اظهارنامه خلاقانه در برنامه ی تبلیغاتی می تواند پیغام های مهم را که هر تبلیغی دارد تعیین کند.

می توان با طرح خلاقانه ی برنامه همچنین روش جلب توجه و نحوه ی تعامل پیغام را به دقت تعیین نمود.

برنامه می تواند همچنین مکانیسم پاسخ را نیز طراحی کند.

مثلا طراحی کوپن ارتباطی، یا آدرس وبسایت، به نحوی که تبلیغات کننده می تواند پاسخ را مدیریت کند.


بودجه
برنامه باید به صورت دقیق بودجه را تعیین کند.

تمام هزینه ی کمپین به صورت ریز باید مشخص باشد.

کمپین باید برای رسیدن به اهداف قابل اندازه گیری باشد.

بنابراین باید برنامه به نحوی طراحی شده باشد تا آزانس تبلیغاتی بتواند میزان رسیدن به اهداف را بسنجد.

منبع: smallbusiness.chron



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد