درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 20:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31440صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 15 مهر 1396 - 22:17
برگزاری مراسم قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران
قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران امروز با حضور مدیرعامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران امور و مسئولان ارشد بانک برگزار و برندگان دو هدیه ویژه آن شامل یک دستگاه خودروی «نیسان جوک» ویژه مشتریان و یک دستگاه «هیوندای i10 » ویژه همکاران مشخص شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرعه کشی جشنواره «یک بام و چند برنده» بانک ملی ایران امروز با حضور مدیرعامل، تنی چند از اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران امور و مسئولان ارشد بانک برگزار و برندگان دو هدیه ویژه آن شامل یک دستگاه خودروی «نیسان جوک» ویژه مشتریان و یک دستگاه «هیوندای i10 » ویژه همکاران مشخص شدند.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره " یک بام و چند برنده " از ابتدا تا انتهای شهریور ماه جریان داشت و همه مشتریانی که از ابتدای راه اندازی سامانه «بام» تا پایان 31 شهریور ماه امسال در آن عضو بوده و دست کم یک تراکنش انجام داده بودند، در قرعه کشی بزرگ نیسان «جوک» شرکت داده شدند. بر اساس قرعه کشی انجام شده، خانم آسیه طالب زاده از استان خراسان جنوبی برنده این جایزه شد.

در جشنواره ویژه همکاران نیز، کارکنان بانک ملی ایران که حداقل 10 مشتری را عضو «بام» کرده اند، در رقابت شرکت داده شدند که برنده جایزه خودروی هیوندای i10 نیز حمید اژدر همکار بانک ملی ایران در استان کهگیلویه و بویر احمد بود.

برای مدیریت هزینه ها، راهی جز بانکداری الکترونیک نداریم
در ابتدای مراسم قرعه کشی، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک در دنیای امروز، گفت: برای دستیابی به افزایش بهره وری در بانک، ارایه خدمات مطلوب جهت رضایت مشتریان و مدیریت هزینه ها راهی جز بانکداری الکترونیک نداریم.

وی گفت: شعب داخلی و خارجی بانک ملی ایران در بهترین نقاط شهرها ایجاد شده و می توانند خدمات مطلوب را ارایه دهند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: امروز در دنیا بزرگترین بانک ها دارای کوچکترین واحدها هستند. حتی شاهدیم که هایپرمارکت ها نیز در حال جمع آوری هستند و مردم بیشتر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند، بنابراین ما هم باید به این سمت و سو برویم.

وی تاکید کرد: اگر بانکداری الکترونیکی به درستی انجام شود، یقینا هزینه جذب مشتری کمتری خواهیم داشت. این مسیر خوب و هموار است، به شرطی که با برنامه ریزی درستی انجام شود.

10 درصد کل تراکنش های بانک ملی ایران در سامانه بام است
مسعود خاتونی دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بام یکی از ابزارهای ارتباط دهنده بانک ملی ایران با شبکه های اجتماعی بوده است، گفت: اگر سازمانی نتواند تحولات شکل گرفته در دنیای امروز را پذیرفته و خود را با آن تطبیق دهد، شرایط دشواری را تجربه خواهد کرد و بانک ها نیز از این دست حوزه ها هستند.

وی اظهار کرد: سامانه بام بیش از یک میلیون و 418 هزار کاربر دارد و اطلاعات ماه گذشته نشان می دهد که جشنواره «یک بام و چند برنده» در افزایش تعداد کاربران بام موثر بوده است.

خاتونی بیان کرد: امیدواریم شاهد آن باشیم که 80 درصد سرویس های ارایه شده در شعب در آینده از طریق بام در اختیار مشتریان قرار گیرند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: 10 درصد کل تراکنش های بانک ملی ایران در سامانه بام حرکت می کند و این آمار در روزهای پر ترافیک به 15 درصد هم می رسد، در حالی که متوسط این عدد در نظام بانکی 3.5 درصد است.

وی اظهار کرد: بانک هایی با 2.5 میلیون کاربر اینترنتی هم داریم، در حالی که تعداد کاربران سامانه بام بانک ملی ایران یک میلیون و 400 هزار نفر است، اما کاربران بام، همه فعالند.

20 میلیون مشتری ساپتا، آماده ورود به سامانه بام
مریم یعقوب زاده معاون اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این مراسم به توضیحاتی درباره سامانه بام و جشنواره مذکور پرداخت و با بیان اینکه از اواخر سال 95 مقرر شد اداره کل روابط عمومی، سامانه اینترنتی بانک ملی ایران را معرفی کند، گفت: ما بر این باور هستیم که بهترین راه معرفی خدمت در بانک ملی ایران تکیه بر توان 40 هزار نیروی بانکی است و بر همین اساس به جای صرف هزینه در فضای تبلیغاتی عمومی، کمپین بام را در قالب دو بخش همکاران و مشتریان راه اندازی کردیم و بیش از 90 درصد از جامعه هدف ما با خدمت مربوطه آشنا شدند.

وی ادامه داد: در طول یک ماه اخیر، 12 هزار همکار به عنوان معرف سامانه ثبت شدند و هر کدام حداقل 5 نفر را در این سامانه ثبت نام کردند. از سویی بالغ بر 100 هزار مشتری از طریق همکاران وارد سامانه شدند.

یعقوب زاده تعداد کاربران سامانه بام را یک میلیون و 400 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 20 میلیون مشتری ساپتا داریم که آماده ورود به سامانه بام و جذب هستند.

وی در پایان از برگزاری سری دوم جشنواره جوایز بام در اوایل آبان ماه سال جاری خبر داد.

شایان ذکر است پخش زنده این مراسم از صفحه اینستاگرام بانک انجام گرفت.

در پایان این همایش نیز از 10 همکار برتر بانک که در طول یک ماه بیشترین ثبت نام را داشتند، تقدیر به عمل آمد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد