شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- قرعه كشي جشنواره «يك بام و چند برنده» بانك ملي ايران امروز با حضور مديرعامل، تني چند از اعضاي هيات مديره، جمعي از مديران امور و مسئولان ارشد بانك برگزار و برندگان دو هديه ويژه آن شامل يك دستگاه خودروي «نيسان جوك» ويژه مشتريان و يك دستگاه «هيونداي i10 » ويژه همكاران مشخص شدند.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، جشنواره " يك بام و چند برنده " از ابتدا تا انتهاي شهريور ماه جريان داشت و همه مشترياني كه از ابتداي راه اندازي سامانه «بام» تا پايان 31 شهريور ماه امسال در آن عضو بوده و دست كم يك تراكنش انجام داده بودند، در قرعه كشي بزرگ نيسان «جوك» شركت داده شدند. بر اساس قرعه كشي انجام شده، خانم آسيه طالب زاده از استان خراسان جنوبي برنده اين جايزه شد.
در جشنواره ويژه همكاران نيز، كاركنان بانك ملي ايران كه حداقل 10 مشتري را عضو «بام» كرده اند، در رقابت شركت داده شدند كه برنده جايزه خودروي هيونداي i10 نيز حميد اژدر همكار بانك ملي ايران در استان كهگيلويه و بوير احمد بود.
براي مديريت هزينه ها، راهي جز بانكداري الكترونيك نداريم
در ابتداي مراسم قرعه كشي، برات كريمي عضو هيات مديره بانك ملي ايران با اشاره به اهميت بانكداري الكترونيك در دنياي امروز، گفت: براي دستيابي به افزايش بهره وري در بانك، ارايه خدمات مطلوب جهت رضايت مشتريان و مديريت هزينه ها راهي جز بانكداري الكترونيك نداريم.
وي گفت: شعب داخلي و خارجي بانك ملي ايران در بهترين نقاط شهرها ايجاد شده و مي توانند خدمات مطلوب را ارايه دهند.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران ادامه داد: امروز در دنيا بزرگترين بانك ها داراي كوچكترين واحدها هستند. حتي شاهديم كه هايپرماركت ها نيز در حال جمع آوري هستند و مردم بيشتر خريدهاي خود را به صورت اينترنتي انجام مي دهند، بنابراين ما هم بايد به اين سمت و سو برويم.
وي تاكيد كرد: اگر بانكداري الكترونيكي به درستي انجام شود، يقينا هزينه جذب مشتري كمتري خواهيم داشت. اين مسير خوب و هموار است، به شرطي كه با برنامه ريزي درستي انجام شود.
10 درصد كل تراكنش هاي بانك ملي ايران در سامانه بام است
مسعود خاتوني ديگر عضو هيات مديره بانك ملي ايران نيز در اين مراسم با تاكيد بر اينكه بام يكي از ابزارهاي ارتباط دهنده بانك ملي ايران با شبكه هاي اجتماعي بوده است، گفت: اگر سازماني نتواند تحولات شكل گرفته در دنياي امروز را پذيرفته و خود را با آن تطبيق دهد، شرايط دشواري را تجربه خواهد كرد و بانك ها نيز از اين دست حوزه ها هستند.
وي اظهار كرد: سامانه بام بيش از يك ميليون و 418 هزار كاربر دارد و اطلاعات ماه گذشته نشان مي دهد كه جشنواره «يك بام و چند برنده» در افزايش تعداد كاربران بام موثر بوده است.
خاتوني بيان كرد: اميدواريم شاهد آن باشيم كه 80 درصد سرويس هاي ارايه شده در شعب در آينده از طريق بام در اختيار مشتريان قرار گيرند.
عضو هيات مديره بانك ملي ايران گفت: 10 درصد كل تراكنش هاي بانك ملي ايران در سامانه بام حركت مي كند و اين آمار در روزهاي پر ترافيك به 15 درصد هم مي رسد، در حالي كه متوسط اين عدد در نظام بانكي 3.5 درصد است.
وي اظهار كرد: بانك هايي با 2.5 ميليون كاربر اينترنتي هم داريم، در حالي كه تعداد كاربران سامانه بام بانك ملي ايران يك ميليون و 400 هزار نفر است، اما كاربران بام، همه فعالند.
20 ميليون مشتري ساپتا، آماده ورود به سامانه بام
مريم يعقوب زاده معاون اداره كل روابط عمومي بانك ملي ايران نيز در اين مراسم به توضيحاتي درباره سامانه بام و جشنواره مذكور پرداخت و با بيان اينكه از اواخر سال 95 مقرر شد اداره كل روابط عمومي، سامانه اينترنتي بانك ملي ايران را معرفي كند، گفت: ما بر اين باور هستيم كه بهترين راه معرفي خدمت در بانك ملي ايران تكيه بر توان 40 هزار نيروي بانكي است و بر همين اساس به جاي صرف هزينه در فضاي تبليغاتي عمومي، كمپين بام را در قالب دو بخش همكاران و مشتريان راه اندازي كرديم و بيش از 90 درصد از جامعه هدف ما با خدمت مربوطه آشنا شدند.
وي ادامه داد: در طول يك ماه اخير، 12 هزار همكار به عنوان معرف سامانه ثبت شدند و هر كدام حداقل 5 نفر را در اين سامانه ثبت نام كردند. از سويي بالغ بر 100 هزار مشتري از طريق همكاران وارد سامانه شدند.
يعقوب زاده تعداد كاربران سامانه بام را يك ميليون و 400 هزار نفر اعلام كرد و گفت: 20 ميليون مشتري ساپتا داريم كه آماده ورود به سامانه بام و جذب هستند.
وي در پايان از برگزاري سري دوم جشنواره جوايز بام در اوايل آبان ماه سال جاري خبر داد.
شايان ذكر است پخش زنده اين مراسم از صفحه اينستاگرام بانك انجام گرفت.
در پايان اين همايش نيز از 10 همكار برتر بانك كه در طول يك ماه بيشترين ثبت نام را داشتند، تقدير به عمل آمد.