درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:42   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31109صفحه نخست » یکشنبه، 5 شهریور 1396 - 21:21
چهار ترفند تبلیغات و بازاریابی آفلاین اثربخش
کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که برای بهبود تبلیغات و بازاریابی آفلاین باید حجم انبوه تبلیغات را کاهش داده و بر شخصی‌سازی و تعاملات بپردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فروشگاه‌های فیزیکی از راهکارهای دیجیتالی استفاده می‌کردند تا مشتریان بیشتری جلب کنند، اما آن‌ها شناختی از مشتریان واقعی خود نداشتند و به همین دلیل اسپم بودن، کاری انجام ندادند.


کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که برای بهبود تبلیغات و بازاریابی آفلاین باید حجم انبوه تبلیغات را کاهش داده و بر شخصی‌سازی و تعاملات بپردازند.


در ادامه چهار ترفند تبلیغات آفلاین آورده شده است که این روزها واقعا کارایی دارند.

تکنولوژی‌های جدید بیلبوردی
همه‌ی ما روزانه با تعداد زیادی از بیلبوردها مواجه هستیم.


اغلب زمانی‌که در ترافیک هستیم، آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.


آن‌ها تبلیغات مختلفی را نمایش می‌دهند، اما تعداد افرادی که به آن‌ها توجه می‌کنند، بسیار کم است.


تکنولوژی جدیدی به نام Dooh اختراع شده است.


این تکنولوژی سعی دارد تبلیغاتی که روی بیلبوردها نمایش داده می‌شود را تا حدی شخصی سازی کند.


اما چگونه؟
این تکنولوژی به گوشی‌های همراه افرادی که در نزدیکی بیلبورد حضور دارند، وصل می‌شود.
اطلاعات مشخصی را از گوشی‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره جمع‌آوری کرده، تبلیغات مرتبط‌تری نشان می‌دهد.
البته این تکنولوژی برآیند علایق مجموع افرادی که در نزدیکی بیلبورد حضور دارند را در نظر می‌گیرد.
به عنوان مثال، اگر صد نفر از افراد را بیابد که به صورت مشترک به فوتبال علاقه‌مندند، تبلیغاتی مرتبط با فوتبال نمایش می‌دهد.
این تکنولوژی می‌توانید سرآغازی برای انقلاب‌های بزرگ در توسعه‌ی بیلبوردها باشد.

حضور در رویدادها
این روزها شاهد رویدادهای بسیار زیادی هستیم.


رویدادها نقش بسیار مهمی در اکوسیستم‌های مختلف ایفا می‌کنند.


رویدادها قادر هستند، چند ساعتی ما را از دنیای آنلاین دور کرده، کنار همدیگر جمع کنند و کمک کنند تا کارهای مشترکی را صورت دهیم.


برخلاف شرایط عمومی که میزان توجه ما به مسائل دوروبرمان به شدت کم است، در رویدادها این آستانه‌ی توجه به بالاترین حد خود می‌رسد.
به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید به طرق گوناگونی در رویدادها حضور پیدا کنید.


شما می‌توانید:
اسپانسر یک رویداد شوید
سخنران باشید
و یا خودتان به اسم برندتان یک رویداد برگزار کنید.
همه چیز به شرایط کسب‌وکار شما بستگی دارد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه
هدیه‌های تبلیغاتی از اولین روزهای شکل‌گیری تبلیغات و بازاریابی آفلاین وجود داشتند.


کسب‌وکارهای بسیاری از هدیه‌های تبلیغاتی استفاده می‌کردند، اما این هدیه‌ها بسیار روتین و کلیشه‌ای شده‌اند. سررسیدهایی که برندها منتشر می‌کنند، خودکارهایی که روی آن، نام برندها منتشر می‌شود و بسیاری از موارد دیگر، به نظر می‌رسد دیگر کاربرد نداشته باشند.


چرا که هر فردی ده‌ها سررسید دریافت می‌کند و بدون آن‌که توجهی به آن‌ها داشته باشد، آن‌ها را دور می‌اندازد.


راهکار اینست که فردی را که برای او هدیه می‌فرستید بشناسید و هدیه‌ای متناسب با شخصیت او بفرستید.


اگر هدیه‌ای که فرستاده‌اید را دوست داشته باشد، محال است آن را فراموش کند.


راهکار دوم اینست که یک هدیه‌ی تبلیغاتی که نمایانگر برند شما است طراحی کنید و به کسب‌وکارها و افرادی که می‌خواهید بفرستید.

تبلیغات چریکی یا پارتیزانی
آن‌چه که تبلیغات چریکی را از سایر تبلیغات آفلاین جدا می‌کند، برپایه‌ی نوآوری بودن آن است.


تبلیغات چریکی از نوآوری و خلاقیت استفاده می‌کند تا توجه‌های بیشتری را به سمت خود جلب کند.


تبلیغات چریکی ایده‌های بسیار جذابی و بامزه‌ای دارند که افراد را ترغیب به انجام یک کار می‌کنند.


اجازه دهید چند مثال از بازاریابی چریکی را مرور کنیم:
یک شرکت تولیدکننده چسب که سکه‎‌های طلا را با چسب خود در خیابان‌ها چسبانده است.


با این ایده به مردم نشان می‌دهد که چسب‌های آن‌ها خیلی قدرتمند هستند.


یا یک باشگاه تناسب اندام که صندلی‌هایی در ایستگاه‌های اتوبوس قرار می‌دهد و شما با نشستن روی آن به میزان تناسب اندام و اضافه وزن خود پی می‌برید.
 

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد