درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:48   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31045صفحه نخست » سه شنبه، 31 مرداد 1396 - 09:16
بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری / خریداران را میخکوب خود کنید
هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید، هیچ کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر چقدر هم که محصولات یا خدمات شرکت شما فوق العاده باشد، اگر برای آنها تبلیغات نکنید، هیچ کس از وجود آنها آگاه نخواهد شد. هدف از برنامه تبلیغاتی، رسیدن به بیشترین مخاطبان ممکن و جذب مشتریان جدید، با کمترین هزینه است.

به گزارش سایتchetor، اگر تبلیغات به درستی صورت گیرد، می تواند به سرمایه گذاری فوق العاده ای برای کسب و کار کوچک شما تبدیل شود، ولی اگر به شکلی درست انجام نشود، موجب هدر رفتن مقدار زیادی از پول های نازنین تان می شود. در واقع تبلیغات می تواند بازی ماهرانه و هوشمندانه ای باشد. در اینجا به بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری اشاره می کنیم که می توانند در برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر برنامه تبلیغاتی تان، به شما کمک کنند.

1. مخاطبان هدف خود را بشناسید

کمپین تبلیغاتی باید در جهت رسیدن به بازار جاویژه شما عمل کند. یکی از اشتباهات رایج، ارائه تبلیغاتی کلی است که به زبان مشتریان بالقوه شما صحبت نمی کند یا توجه آنها را به خود جلب نمی کند. از خودتان بپرسید که قصد دارید چه نوع مشتریانی را به خود جذب کنید. پس کاری کنید که تبلیغات شما به طور خاص با آنها ارتباط برقرار کند.

۲. از مزیت رقابتی  تان به عنوان برگ برنده استفاده کنید

یکی از نکات مهم در تبلیغات، برجسته کردن جوانب مثبت کسب و کار شماست، یعنی همان عواملی که موجب مزیت رقابتی شما می شوند. آگهی های تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد که هوشمندانه ساخته شده اند، ولی در فروش مزیت های ویژه محصول یا خدمات تبلیغ شده، ناتوان هستند. تا زمانی که این مزایا را برجسته نکنید، تبلیغات، ارزش ویژه محصولات شما را به مشتریان بالقوه نشان نمی دهد.

۳. تصویری از خود در ذهن مشتری ایجاد کنید

وقتی در بزرگراه با سرعت در حال حرکت هستید، به راحتی متوجه تابلوهای تبلیغاتی کوکاکولا می شوید. در واقع محصولات فراوانی وجود دارند که آنها را از روی شکل بسته بندی یا لوگوی شان تشخیص می دهید. باید بدانید که تصویر در تبلیغات و ترویج کسب و کارتان، اهمیت زیادی دارد. بسیاری از تبلیغ کنندگان، برای ایجاد تصویری همیشگی در ذهن مشتریان تلاش نمی کنند و فرصت تاثیر گذاشتن بر مشتریان احتمالی خود را از دست می دهند.

۴. برای پول درآوردن، باید پول خرج کنید

راه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد، ولی در تبلیغات نباید خساست به خرج بدهید و کیفیت را فدای کاهش هزینه ها کنید؛ زیرا این کار بر میزان فروش تاثیر می گذارد و این تاثیر، موجب تغییر نتیجه نهایی می شود. همیشه تبلیغات موفق، هزینه دارد و به همین دلیل هم مؤثر است!

۵. تبلیغات را در مکان های مناسبی قرار دهید

یکی از بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری، تبلیغات مناسب در محل مناسب است. ممکن است که مجله، ایستگاه رادیویی یا حتی برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، برای مخاطبان هدف تان جذابیتی نداشته باشد. شما باید در مورد بازار هدف خود تحقیق کنید تا آنها را بهتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی را مطالعه می کنند، چه برنامه هایی را تماشا می کنند و به چه چیزهایی گوش می دهند. سپس، تبلیغات را در رسانه مناسبی قرار دهید تا بتوانید پیام تان را به بازار هدف تان برسانید.

۶. اجازه ندهید بودجه ، بر مدیریت کمپین تبلیغاتی تان اثر بگذارد

درست است که با اختصاص دادن مبلغ مشخصی در ماه برای تبلیغات، کار دفترداری و حسابداری شرکت خود را ساده تر می کنید، ولی اگر شما نیز مانند بسیاری از کسب و کارها، فراز و نشیب های فصلی داشته باشید، اختصاص دادن مبلغی ثابت برای تبلیغات موجب می شود تا در زمان های رکود تجارت تان، بیش از حد لازم برای تبلیغات هزینه کنید و در زمان های رونق کسب و کارتان، برای تبلیغات و جذب مشتری، به اندازه کافی هزینه نکنید. یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب و کارها، این است که بودجه خود را براساس نیازهای تبلیغاتی فصلی شان تنظیم نمی کنند.

۷. از رسانه های متنوعی استفاده کنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارها، براساس قیمت و نرخ بالقوه بازدهی، بهترین مکان برای تبلیغات را انتخاب می کنند و پس از مدتی متوقف می شوند. در تبلیغات هم مانند سرمایه گذاری، نباید همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد بگذارید. پول هایی را که قصد دارید برای تبلیغات هزینه کنید، در بین انواع رسانه های مناسب برای مخاطبان هدف و بودجه تان، پخش کنید.

۸. سعی نکنید برای همه جذاب باشید

هیچ محصول یا خدمتی وجود ندارد که برای همه جذاب باشد. بسیاری از صاحبان کسب و کارها، از جمله مدیران شرکت ها، سعی می کنند راه هایی را برای دسترسی به تمام بازارها پیدا کنند. ولی به طور معمول، این روش عملی نیست. این کار می تواند برای کسب و کارهای کوچکی که نمی توانند همزمان در چند بازار فعالیت کنند، به فاجعه منتهی شود. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین های خود را به مخاطبان تان ارائه دهید.

۹. تبلیغات خود را از پیش، آزمایش کنید

اگر پول و زمان کافی برای سرمایه گذاری روی گروه های کانونی  (focus group) دارید، می توانید تبلیغات خود را روی افراد دیگر آزمایش کنید و واکنش آنها را بسنجید. آیا آنها پیامی را که می خواهید منتقل کنید، درک می کنند و می پذیرند؟ اگر چنین نیست، بفهمید که چگونه می توانید پیام تان را به شکل موثرتری به آنها منتقل کنید. البته راه های ارزان تری نیز (در مقایسه با گروه کانونی) برای آزمایش تبلیغات شما وجود دارد. برای نمونه می توانید از پرسشنامه استفاده کنید.

۱۰. بر تبلیغات خود نظارت کنید

شما به راحتی می توانید از مشتری یا ارباب رجوع بپرسیدکه چگونه با محصولات یا خدمات شما آشنا شده است. با وجود اینکه انجام این کار بسیار ساده است، ولی بسیاری از صاحبان کسب و کار، به خود زحمت انجام آن را نمی دهند. دانستن اینکه موثرترین عناصرِ آگهی های تبلیغاتی شما، کدام عناصر هستند و کدام رسانه ها، سودآورترین فرصت های تبلیغاتی را برای شرکت شما فراهم می کنند، بسیار سودمند است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد