درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30996صفحه نخست » شنبه، 28 مرداد 1396 - 11:22
وزیر پیشنهادی ارشاد تدوین برنامه برای ایجاد توازن رسانه ای را اولویت قرار دهد
انتظار این است وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین برنامه جامع را برای ایجاد توازن رسانه ای و ارتقای روابط عمومی ها در اولویت و مد نظر قرار دهد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برخوردار از جایگاهی مهم و تاثیرگذار در ارتقا وضعیت رسانه ها و روابط عمومی ها به سمت حرفه ای گرایی دانست و گفت: انتظار این است وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین برنامه جامع را برای ایجاد توازن رسانه ای و ارتقای روابط عمومی ها در اولویت و مد نظر قرار دهد.

سید شهاب سید محسنی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به معرفی سید عباس صالحی از سوی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی را فردی پر تلاش، با علم و دانش دانست و افزود: تهیه و تدوین برنامه ای جامع برای ایجاد توازن رسانه ای در کشور و همچنین ساماندهی حمایت یارانه ای از رسانه های واقعی و اتخاذ رویکردی برای خروج رسانه های کشور از سیاست زدگی، مهمترین مضوعی است که از این وزارتخانه در حوزه رسانه از دولت دوازدهم انتظار می رود.


این مدرس دانشگاه ادامه داد: باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شناسایی و حمایت از رسانه هایی که به معنای واقعی به دور از سیاست زدگی در راستای اطلاع رسانی درست وآگاهی رسانی دقیق به مردم فعالیت می کنند، مد نظر قرار دهد.


سید محسنی اظهار داشت: معتقدم توسعه و گسترش رسانه های محلی و منطقه ای بدون تردید می تواند موجبات بیش از پیش اعتلای نظام رسانه ایی در کشور را فراهم آور. بر خلاف سایر کشورهای پیشرفته که نشریات محلی و منطقه ای جایگاه مهم و تاثیرگذاری در نظام اطلاع رسانی آن کشور ایفا می کنند، در ایران تمرکز رسانه ای به پایتخت محدود شده و بیش از 90 درصد روزنامه ها، خبرگزاری ها و تولیدات رسانه ای در تهران سیاستگذاری و انتشار می‌یابند، هر چند توسعه شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر این توازن رسانه ای در اطلاع رسانی را کمی بهبود بخشیده ولی نظام رسانه ای نیازمند ایجاد توازنی در امکانات و قدرت در تمامی استانها و کشور است که در پرتو آن دسترسی هموطنان از اطلاع رسانی و ابزارهای رسانه ای در یک سطح منطقی و مناسبی ارائه شود.


رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور گفت: یکی از راهکارهای توسعه رسانه ای در کشور بدون تردید حمایت و توسعه رسانه های استانی و محلی است.


سید محسنی اظهار داشت: در حوزه روابط عمومی ها نیز از این وزارتخانه انتظار می رود نسبت به حمایت و تقویت ادبیات نظری علم، حرفه و تخصص روابط عمومی ای اقدام کند.


به گفته وی، حمایت از انتشار کتب و نشریات حوزه تخصصی روابط عمومی، کمک به تقویت تشکل های روابط عمومی، مشارکت این وزارتخانه در همایش‌ها و رویدادهای علمی روابط عمومی و کارگاههای آموزشی تخصصی روابط عمومی برای توانمند سازی نیروهای شاغل در روابط عمومی ها نیز حداقل انتظاری است که از این وزارتخانه و بویژه معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی متصور است.


رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور ابراز امیدواری کرد که در دولت دوازدهم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تهیه و اجرای برنامه ای جامع و همه جانبه نگر در حوزه رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان واحدهای ارتباطی و اطلاع رسانی کشور اقدامات مفید و اثر بخشی را در دستور کار قرار دهد و در این مسیر نیز از دیدگاه های مشورتی تشکل های تخصصی این حوزه نیز استفاده کند.


به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری 17 مردادماه در نامه ای، فهرست اعضای کابینه دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد که در این فهرست، سیدعباس صالحی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده است.


جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم، از سه شنبه 24 مرداد ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد