درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30741صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 15 مرداد 1396 - 07:24
پنج گام مهم برای راه اندازی یک وب سایت بی نظیر
همان طور که نیاز هر شرکت متفاوت است، هر وب سایتی نیز متفاوت است، اما فرآیند راه اندازی هر وب سایتی برای هر برندی تقریبا یکسان است. هر زمان که شما یک وب سایتی را می سازید یا از یک شرکت تقاضا می کنید یکی برای شما راه ندازی کند، لازم است که مراحل زیر را رعایت کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همان طور که نیاز هر شرکت متفاوت است، هر وب سایتی نیز متفاوت است، اما فرآیند راه اندازی هر وب سایتی برای هر برندی تقریبا یکسان است. هر زمان که شما یک وب سایتی را می سازید یا از یک شرکت تقاضا می کنید یکی برای شما راه ندازی کند، لازم است که مراحل زیر را رعایت کنید. برای حصول اطمینان از کسب بهترین نتایج این مراحل در زیر آورده شده اند. بسته به اندازه و پیچیدگی پروژه شما، این مراحل را می توان ساده کرد یا با نیاز ویژه برند شما سازگار نمود.


1.کشف و استراتژی
در طول مرحله کشف و استراتژی، اهداف شرکت خود، تفاوت ارزش ویژه، ماموریت و چشم انداز رقیب را تجزیه و تحلیل نموده و بررسی کنید. در نظر داشته باشید که شما می خواهید مشتری چه چیزی در باره شرکت شما یاد بگیرد زمانی که انها در وب سایت شما وارد می شوند از این بینش ها برای توسعه ارتباطات مرکزی استفاده کنید. شناخت مخاطب هدف و تعیین اینکه کدام روش بازاریابی برای هدایت ترافیک به هر صفحه موثرتر خواهد بود نیز امری حیاتی هست.


شما همچنین نیاز دارید سودهایی که قبلا داشتید را بررسی کنید و اینکه برای پیشرفت سایت تان چه چیزی تولید خواهید کرد از جمله، فیلم، تصاویر، پوسته وبلاگی، غیره. مهم است بدانید قبل از اینکه به مرحله بعد بروید شما مجبور هستید با چه محتوایی کار کنید. اطمینان حاصل کنید که شما قادر خواهید بود سایت را با مطالب مرتبط و جذاب تغذیه کنید که کاربر را به سایت شما بازمی گرداند و او را تبدیل به مشتری بلند مدت می کند.


2. ساختار اطلاعات
پس از اتمام مرحله استراتژی، پروژه وارد مرحله مهندسی اطلاعات می شود. بر اساس اطلاعات حاصله از کشفیات و مرحله استراژی، اهداف ویژه پروژه، شما می توانید طرح های ویژه سایت خود را ایجاد کنید که شامل مسیر های کاربر، ویژگیها، کاربردها، ساختار خطوط و سند مشخصات هستند.


این یک مرحله فوق العاده مهمی است، به خصوص برای پروژه های بزرگ. این اسناد می توانند به شما در ایجاد پایگاه مناسبی برای وب سایت تان کمک کنند. اطمینان حاصل کنید تمام ویژگی های لازم را اضافه کرده اید و در بوجه اختصاص یافته بمانید. اگر لازم باشد، این نیز زمان مناسبی برای توسعه پروژه در فاز است.


اگر شما صرفا یک سایت اطلاعاتی ساده ای را راه اندازی می کنید که هیچ ویژگی پیچیده نخواهد داشت، این مرحله را می توان ساده کرده و فقط مسیر کاربر ، نقشه سایت و ویژگی ها را قرار داد. به هر حال، من هرگز جهش از این مرحله را برای هیچ وب سایتی توصیه نمی کنم. بعد از تکمیل مرحله طرح و تیم توسعه شما تصویری روشن از آنچه که لازم است انجام دهید در دست خواهد داشت.


3. طرح خلاقانه
احتمالا این مرحله مورد علاقه همه است ، زیرا تمام کار های پشت پرده در اینجا نمود پیدا می کنند. طراح ها برای دستگاه های مختلف (دسکتاپ، تبلت، و موبایل)، بر اساس قاب های طراحی ایجاد شده در مرحله مهندسی اطلاعات، ماکت ایجاد می کنند. می توانید برای اولین بار مشاهده کنید که وب سایت به وسیله رنگ، فونت، و برند شما چطور به نظر می رسد. برای افراد درگیر در پروژه هیجان انگیز است که ببینند همه چی چطور به نظر خواهد رسید و انها با همدیگر برای راه اندازی یک وب سایت خوب و مورد پسند کاربر کار کنند.


در طول فاز طراحی، به یاد داشتن این امر حائز اهمیت است که قیافه و احساس بر اساس سلیقه و ترجیحات شخصی شما ایجاد نمی شوند، بلکه در عوض، نشان دهنده اهداف و برندسازی کلی وب سایت است. هر صفحه باید طوری نامگذاری شود که در صورت حذف لوگو کاربر هنوز آن را به عنوان وب سایت شرکت تشخیص دهد.


www.forbes.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد