درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29547صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 15:08
مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:
افزایش همکاری و مشارکت عمومی در راستای تحقق شعار سال؛از مهمترین وظایف روابط عمومی ها
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روابط عمومی پویا امانت دار، امید آفرین، و پاسخگو است و همواره گام های موثری برای تحقق شعار و کاستن از دغدغه های رهبر فرزانه برخواهد داشت تا صمیمیت و همدلی بیشتری بین مردم و مسئولین ایجاد کند.
 

مهندس حسین عبدالعزیزی با تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: سازمان هایی که به موفقیت خود بهاء می دهند، به ساختار روابط عمومی خود نیز اهمیت ویژه‌ای قائلند.

مهندس عبدالعزیزی تصریح کرد: روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی سازمان ها و ایجاد کننده تعامل با بخش بیرون می توانند با به کارگیری اصول فعالیتی خود، بهره گیری از فناوری های روز ارتباطی و ارتباط موثر با رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و مجازی به صورتی هنرمندانه، خلاقانه و حرفه ای، زمینه ساز تحقق شعار سال بوده و همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را فراهم آورند.

کارشناس خبر و رسانه افزود: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

مهندس عبدالعزیزی بیان کرد: مدیران دولتی اگر اهمیت والایی به شعار سال قائل هستند باید به این باور رسیده باشند که روابط عمومی ها به دلیل توانایی ویژه در اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با جامعه، افکار سنجی و جهت دهی به افکار عمومی دارند و نقش واسطه بین مردم و مسئولین را عهده دار می شوند، می توانند نقش موثری در تبیین و ترویج و برجسته سازی شعار سال ایفا نمایند، بنابراین امکانات و اعتبار لازم را برای فراهم آوری این مولفه ها در اختیار روابط عمومی خود قرار دهند.

مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.

 

منبع: خوزنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد