درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 16:30   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29531صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 15:40
پیام رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت فرا رسیدن بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آنچه که امروز دنیای ارتباطات تجربه می‌کند، قدرت روزافزون فناوری و هم‌گرایی بیش از پیش رسانه‌هاست.

ظرفیت‌های چند صد برابر شده جمع‌آوری داده‌ها، به میدان آمدن جمعیت‌های بی‌شمار تولیدکننده محتوا در فضای مجازی، رقابت بر سر بهره‌برداری همه‌جانبه از ارزش‌های پنهان پایگاه‌های داده و نهایتا پیش بینی‌ها و یافتن الگوهای افزایش کارایی در زمینه‌های مختلف، از جمله مصادیق این امر به حساب می‌آیند.

فعالیت در چنین عرصه‌ای عزم، انگیزه، هدفمندی و تجهیز لازم را می‌طلبد.
جهاد دانشگاهی که مفتخر به پژوهش با در نظر گرفتن پیوست‌های فرهنگی است و ساختارهای مطلوبی همچون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، پژوهشکده ICT، خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا و سیناپرس، مرکز افکارسنجی، مرکز اطلاعات علمی و واحدهای گسترده روابط عمومی را در اختیار دارد ظرفیت‌‌های بی‌بدیلی برای برداشتن گام‌های بلند در حوزه ارتباطات و روابط عمومی داشته و به خوبی قادر است آمادگی لازم را در جامعه برای حرکت صحیح و سریع‌تر به سوی توسعه کشور ایجاد نماید.

خوشبختانه دست اندرکاران این عرصه مهم در جهاد دانشگاهی، درک صحیحی از اولویت‌های تعامل با مخاطبان متنوع این نهاد در سطوح مختلف به دست آورده و توانسته‌اند بخش‌هایی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای شاخص این نهاد پر بازده را معرفی و بستر گسترش فعالیت‌ها و همکاری‌ها را ایجاد نمایند.

تلاش‌های صورت گرفته همکاران جهادگر حوزه روابط عمومی از گذشته تاکنون، تجربیات ارزنده‌ای را به همراه داشته است و امید می‌رود در کنار دانش‌افزایی، خلاقیت، ابتکار و از همه مهم‌تر روحیه جهادی در آینده‌ای نزدیک به نتایج مطلوب‌تری برسد.

در پایان به سهم خود روز بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران سخت‌کوش در بخش‌های مرتبط تبریک گفته و توفیق این عزیزان را برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های این نهاد از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد