درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23205صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 09:48
تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور
در تاریخ ۸۵/۱۰/۲ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤلان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آخرین روزهای سال1384، معاون امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی طی درخواستی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با عنایت به لزوم توجه خاص به روابط عمومی در ایران و ضرورت توجه به این مقوله از طریق نامگذاری یک روز خاص به این نام، روزی به نام روز روابط عمومی نامگذاری شود. وی در این نامه به پیگیری‌ها و پیشنهادات انجمن‌ها و مؤسسات فعال روابط عمومی در این خصوص اشاره کرده بود و دلایل برجسته نامگذاری این روز را اینگونه اعلام کرده بود:

ـ برجسته‌ سازی روابط عمومی در سطح افکار عمومی
ـ تبیین ضرورت توجه به مقوله روابط عمومی در سطح مدیران ارشد و ارتقای دیدگاه آن‌ها در این خصوص
ـ تجمیع مراسم مختلف گرامی‌داشت روابط عمومی در یک روز معین

در پاسخ به این درخواست مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگی عمومی طی نامه‌ شماره ۱۵۵۵/الف مورخ ۸۵/۹/۱۹ اعلام کرد: در خصوص پیشنهاد نامگذاری یک روز به عنوان «روز روابط عمومی» برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ ۸۵/۶/۲۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» تعیین و اعلام می‌گردد.

پس از آن در تاریخ ۸۵/۱۰/۲ مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی نشان از اهتمام جدی مسؤلان نسبت به اهمیت و کارکرد نهاد روابط عمومی دارد.

اولین همایش ملی روز ارتباطات و روابط عمومی
اولین همایش ملی روز ارتباطات و روابط عمومی در روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ در سالن کنفرانس سران کشورهای اسلامی برگزار شد. در این همایش همچنین تمبر یادبود روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با حضور رییس‌جمهور و وزرای صنایع و معادن، مسکن و شهرسازی و سخنگو و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت رونمایی شد.

همچنین آیین‌نامه بزرگداشت «روز روابط عمومی» در ۵ فصل و ۱۱ ماده از سوی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مورخه ۸۵/۱۲/۱۳ تصویب و ابلاغ شد؛ و اینگونه روابط عمومی پس از ۵۶ سال، روزی را به نام خودش ثبت کرد.

روابط عمومی ایران در مسیر حرفه ای شدن
روابط عمومی در ایران علیرغم همه مشکلات پیش رو که طبیعت یک جامعه بالنده و در مسیر توسعه و پیشرفت است،‌ خوشبختانه به سوی ایفای نقش حرفه ای خود و اثر گذاری بیشتر در مناسبات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی گام بر می دارد.

اینک و حال که بعد از سالها تلاش و پیگیری مستمر دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه ارتباطات کشور، نتیجه این اقدامات برای نامگذاری روزی با نام روابط عمومی به ثمر نشسته است، ‌باید تلاش کنیم تا بتوانیم اهدافی را که برای ثبت چنین عنوانی در تاریخ رسمی کشور در نظر داشته ایم بیش از پیش محقق کنیم. این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در نظر داشته باشیم27 اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است.

روز ۲۷ اردیبهشت، تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این بخش از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع هنرها، به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروزه تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی بدون فعالیت های این بخش، اعم از ارزیابی قدرت و ضعف سازمان ها تا شکل دهی افکار عمومی و برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی، بیش از پیش دور از ذهن می نماید.

روز روابط عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر به همدیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که بدون هیج شک و مجامله ای ماموریت انجام آن به عهده مدیریت روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها و دیگر مراکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی،‌ اقتصادی و مجموعه سازمان های دولتی و خصوصی است.



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد